حرفهای مدیرعامل پاس در مصاحبه اخیرش را قبول ندارم؛

اسلامی: ملاحی تحت فشار بوده و این حرف را زده!  

مصاحبه چند روز پیش کریم ملاحی که در آن مدعی شده بود مقصر بخش اعظمی از شکست های پاس در نیم فصل اول مهدی اسلامی است، واکنش دروازه بان پاس را به همراه داشته است.

به گزارش گروه ورزش آژانس خبری روز(دی نا)، مدیرعامل پاس چند روز پیش در اظهار نظری عجیب مهدی اسلامی را مقصر برخی نتایج و شکست های این تیم در نیم فصل اول معرفی کرد.  

دروازه بان پاس که به علت مصدومیت سامان صفا به بازیکن فیکس این تیم تبدیل شده بود، تاکید کرد اصلا این موضوع را قبول ندارد.

اسلامی گفت: این که مدیرعامل باشگاهی بیاید و یکی از بازیکنان تیمش را مقصر باخت آن هم نه فقط یک بازی معرفی کند، برای هیچ بازیکنی مورد پذیرش نیست. من فکر می کنم سردار ملاحی تحت فشار بوده و چنین حرفی را زده است.  

وی ادامه داد: البته چند روز پیش ملاحی با خودم صحبت کرد و از دلم در آورد. او شاید این حرف را زده باشد اما فکر نمی کنم منظور خاصی داشته باشد. 

دروازه بان پاس افزود: در هر حال من هر چه دارم از ملاحی و مدیرروستا است که از وقتی اینها به پاس آمدند من فرصت بازی پیدا کردم. 

اسلامی در پاسخ به این سوال خبرنگار ورزش دی نا که آیا خودش قبول دارد در نیم فصل اول عملکرد ضعیفی داشته، گفت: من هیچ مشکلی نداشتم و مربیان از عملکردم راضی بودند. اگر اینطور نبود که بازوبند کاپیتانی را به من نمی دادند. من 10 بازی پاس را به عنوان کاپیتان در زمین حضور داشتم. 

او در خصوص شرایط این تیم هم صحبت کرد: ما زمان مدیرروستا هم بازی های خوبی انجام می دایم اما توپ هایمان تو گل نمی رفت. الان هم وضعیت تیم از لحاظ فنی خوب است و فقط باید چند نتیجه خوب بگیریم. 

 

لینک منبع خبر

نظرات 2 + ارسال نظر

آخرش مصابه رو کرد بیچاره شد رفت

زنبورخان 1389/11/21 ساعت 11:54

متاسفم برا ملاحی
چرا تا دیروز که صفا مصدوم بود و اسلامی دروازه بان اول پاس بود کارش خوب اما حالا مقصر شکست شده
مهدی جان غصه نخور این آدم با دورو ورهاش همینن اینا فقط بلدند برن آرایش گاه زنانه
تا اخر فصل صبر کن چون همشون کلکشون کنده ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد