دلخوری سامره از قرار نگرفتن در ترکیب ثابت

علی سامره بازیکن با اخلاقیست و بالاتر از ویژگی های بارز فنی او، صفات اخلاقی است که از وی یک فوتبالیست برجسته ساخته است.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایستگاه ورزش، همین بازیکن با اخلاق یکبار در اصفهان و با حرکت سر تأسفش از تعویض را نشان داد تا برای همیشه پرونده او در استقلال بسته شود و آن حرکت وی در آن روز تبدیل به تجربه ای بزرگ شد برای آقای گل سابق فوتبال ایران که ناراحتی اش را بابت مسائل فنی به شکل علنی بروز ندهد.

علی سامره که خوشنام ترین و برجسته ترین مهاجمان فوتبال کشورمان است، چندی پیش به عنوان بازیکن آزاد و با استفاده از سهمیه فیفا به تیم پاس همدان پیوست تا خود را احیا کرده و به کمک این تیم بحران زده بیاید.  

انتظار می رفت که در نخستین بازی از نیم فصل دوم سامره یکی از مردان اصلی پاس در ترکیب اولیه باشد اما این اتفاق نیفتاد و پیرمرد کهنه کار فوتبال ایران که این روزها او هم توفیقی در کسب پیروزی در باشگاه پاس ندارد ترجیح داد که برخلاف انتظارات از سامره در ترکیب اولیه استفاده نکند.  

با وجود اینکه از همان دقایق ابتدائی بازی هواداران پاس با سردادن شعار علی سی ثانیه خواهان اضافه شدن وی به ترکیب بودند، اما یاوری حتی در اولین تعویضی که در خط حمله خود ایجاد کرد هم از سامره استفاده نکرد و حمید کاظمی جوان را به میدان فرستاد تا یه جورائی بی اعتمادی اش به سامره را نشان دهد.

زمانی در حدود ده دقیقه آن هم در انتهای بازی در اختیار سامره گذاشته شد تا با پیراهن پاس به میدان رود که قطعا این موضوع مطلوب نظر سامره نمی‌توانست باشد.  

سامره هرگز انتظار نداشت که در بین 4 مهاجم پاس (خیرخواه، کاظمی, سامره و قباخلو) او نفر سوم در ذهن یاوری باشد و همین موضوع موجبات ناراحتی و دلخوری سامره را در نخستین بازی پاس فراهم ساخته است.  

هرچند سامره با در نظر داشتن اتفاقات اصفهان هرگز به شکلی علنی دلخوری خود را بروز نداد، اما در محافل دوستانه تر و خصوصی دلخوری اش از نوع تفکرات و تصمیمات یاوری را اعلام داشته است. 

 

لینک منبع خبر

نظرات 3 + ارسال نظر

به پیر مردها هم مژده بدهید

سلام از آخرین مطلب وبلاگم دیدن فرمایید و از نظرهای زیبای شما هم پیشاپیش تشکر میکنم.

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

[ بدون نام ] 1389/11/17 ساعت 17:22

خسته نباشن

علیرضا 1389/11/17 ساعت 23:39

میشه شما حاشیه نسازید ؟!
سامره با اون وضعیت فیزیکی ( اضافه وزن و نا آمادگی) که داره مطمعنا نباید همون 10 دقیقه رو هم بازی کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد