خبر آژانس خبری ایستگاه ورزش به واقعیت پیوست؛

پزشک پاس همدان محروم شد

پیش از این و در تاریخ 15 دیماه خبری را بر روی خروچی ایستگاه ورزش قرار گرفته بود، مبنی بر ممنوع الکار شدن قریب الوقوع یک پزشک از یکی از تیم های لیگ برتری که این خبر با محرومیت حسین کیانی، پزشک تیم فوتبال پاس همدان به تحقق پیوست.

حسین کیانی، فردی که با دارا بودن مدرک فوق دیپلم هوشبری سالهاست در فوتبال ایران با عنوان پزشک فعالیت می کند، به دلیل نداشتن مدارک مربوطه و عدم کسب شرایط لازم جهت نشستن بر روی نیمکت یک تیم فوتبال، از سوی فدراسیون فوتبال با محرومیت بابت نشستن بر روی نیمکت مواجه شده و از این به بعد تنها می تواند در هنگام تمرین در خدمت تیم فوتبال پاس همدان باشد.

البته کیانی هرگز نگران بیکار شدن در پاس نخواهد بود چرا که وی با حفظ سمت پزشکی، سمت های زیاد رسمی و غیر رسمی دیگری را نیز در تیم پاس داراست که حتی اگر به طور کامل با محرومیت در امر پزشکی مواجه شود، می تواند با خیالی آسوده به سایر مشاغلش بپردازد.  

از جمله مشاغل رسمی و غیر رسمی که پاسی ها بر عهده حسین کیانی گذاشته اند می توان به این موارد اشاره کرد: مدیریت هتل محل اقامت تیم پاس (هتل ورزش)، معاونت اجرائی و معاونت پشتیبانی باشگاه پاس، مدیر نقل و انتقالات تیم فوتبال، مسئول رزرو بلیط و هتل در سفرهای خارج از همدان، مامور خرید اعم، مدیر داخلی باشگاه و حتی با کمی اغراق می توان گفت وی با توجه به نفوذ زیادی که بر روی قائم مقام و مدیرعامل باشگاه دارد، به صورت غیر رسمی مدیرعامل و قائم مقام هم می تواند باشد..... و دست آخر اینکه به طور کلی و در یک جمله بخوانید که این پزشکی که اخیرا نیز محروم گشته، همه کاره و تصمیم گیرنده اول و آخر باشگاه پاس در همه زمینه ها می باشد.  

 

لینک منبع خبر   

این مطلب را در سایت بین المللی گل مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد