حاشیه های دیدار تیم های پاس همدان و تراکتورسازی؛

قطع برق فرستنده تلویزیونی در پی روشن شدن نورافکنهای ورزشگاه

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: دیدار تیمهای فوتبال پاس همدان و تراکتورسازی تبریز با حاشیه هایی همراه بود که قطع شدن برق فرستنده صدا و سیما مستقر در ورزشگاه همزمان با روشن شدن نورافکن های ورزشگاه و گرفتن آزمایش دوپینگ از بازیکنان از جمله مهمترین آنها بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در جریان نیمه دوم دیدار تیمهای فوتبال پاس همدان و تراکتورسازی تبریز در حالی که به سبب ابری بودن آسمان همدان، هوا رو به تاریکی می رفت، بر اساس تصمیم مسئولان ورزشگاه نورافکن ها روشن شد.

در پی این اتفاق و به علت کاهش فشار برق، فرستنده تلویزیونی مستقر در ورزشگاه با مشکل قطع برق مواجه شد و در نتیجه پخش مستقیم مسابقه از شبکه استانی همدان، حدود 15 دقیقه متوقف شد.

*در شروع مسابقه آندرانیک تیموریان، هافبک ملی پوش تراکتورسازی برای اخذ رخصت به سمت محمود یاوری رفت، که یاوری نیز او را در آغوش کشید.

*حدود 500 تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا کردند که سهم هواداران تراکتور حدود 50 نفر بود.

*بر اساس قرعه صورت گرفته در آغاز بازی، پاس همدان در نیمه اول بر خلاف همیشه از سمت راست به چپ جایگاه توپ می زد.

*مهدی اسلامی، وحید علی آبادی و مهدی آقا محمدی از جایگاه تماشاگران بازی را تماشا کردند.

* محمود یاوری، سرمربی و مجتبی پیمبری، سرپرست پای همدان، بارها در طول بازی به عملکرد داوری اعتراض کردند.

*در شروع نیمه دوم، تراکتورسازان قدری دیر به زمین مسابقه وارد شدند و داور یا حضور یک بازیکن کمتر از این تیم، دستور آغاز مسابقه را صادر کرد.

*در بین دو نیمه با حضور سرپرستان دو تیم، قرعه کشی آزمایش دوپینگ از بین بازیکنان به عمل آمد که در خاتمه بازی ماموران کنترل دوپینگ از مهدی ثابتی و مرتضی اکرامی از تراکتور و مرتضی عزیزمحمدی و نادر احمدی از پاس آزمون دوپینگ به عمل آوردند.

*برخلاف زمین مسابقه، پیست تارتان کنار زمین مملو از برف بود که این مساله کار کادر فنی دو تیم برای حرکت به سمت زمین مسابقه را مشکل کرده بود. 

 

این خبر را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد