ناصر شفق جانشین احتمالی ملاحی در پاس

همه آن هائی که فوتبال ایران را به صورت کمی حرفه ای تر دنبال می کنند، به این نکته به خوبی واقفند که معمولا کریم ملاحی مدیرعامل با سابقه کشورمان در هر تیمی که مدیریت کرده است، جای خود را در آن باشگاه به همتای نظامی خود، ناصر شفق داده است.  

به گزارش پایگاه خبری ایستگاه ورزش، این سیر در باشگاه هائی مثل پاس تهران، ابومسلم مشهد و تراکتور سازی تبریز وجود داشته؛ به این ترتیب که در این سه باشگاه کریم ملاحی بعد از چند سال مدیریت، جای خود را به ناصر شفق داده و از آن باشگاه به باشگاه دیگری رفته است.

این اتفاق نادر در فوتبال ایران ممکن است برای بار بعدی نیز روی دهد و باز هم ناصر شفق در یک باشگاه جای کریم ملاحی را به عنوان مدیرعامل بگیرد.  

بر اساس همین گزارشات ناصر شفق یکبار دیگر به عنوان آلترناتیو جانشینی کریم ملاحی و اینبار در باشگاه پاس همدان مطرح شده و چه بسا در پی نخستین لغزش از سوی باشگاه پاس در امر نتیجه گیری، ملاحی با  تجربه جای خود را برای چندمین بار ناصر شفق بدهد.

پاس همدان که هفته های ناموفق و مملو از ناکامی را در نیم فصل اول پشت سرگذاشت و آنقدر بر سیر نزولی خود تکیه کرد تا سرانجام سر از بین سه تیم انتهای جدولی در آورد، از سوی مدیران بالا دستی خود و به صورتی کاملا محرمانه اولتیماتوم دریافت کرده و حتی در این باب گفته می شود به سردار کریم ملاحی گفته شده تا در صورت تداوم عدم توفیق در نتیجه گیری در همین هفته های ابتدائی نیم فصل دوم، باید استعفا دهد و از آن جائی که شوک تعویض مربی قبلا به پاسی ها داده شده، اینبار این تیم با شوک تعویض مدیریت روبرو شده تا ضریب اطمینان جهت حفظ این تیم در لیگ برتر هرچه بیشتر بالا برود.  

حالا که آغاز مسابقات در نیم فصل دوم نزدیک است، باید صبر کنیم و ببینیم که آیا سردار ملاحی فصل را با پاس همدان به پایان خواهد رساند یا مطابق معمول همه سنوات اخیر، جای خود را به ناصر شفق، دیگر مدیر با سابقه فوتبالی کشور خواهد داد. 

 

لینک منبع خبر 

این خبر را در سایت بین‌المللی گل مشاهده نمائید.

نظرات 6 + ارسال نظر
زنبور خان 1389/11/10 ساعت 10:45

نه بابا اگه قرار باشه این یردار شفق بیاد که همون تیمسار ملاحی بهتره که

آینده پاس متعلق به عباس صوفی
شک ندارم

البته سید عبدی افتخاری هم بد نیست

پاس دوست 1389/11/11 ساعت 12:35

از حالا کار کن رو صوفی شاید اگه محقق شد، اون موقع سمت حفاظت از چمن و نگداشت اتومبیل بازیکنا رو بهت بده ...

پاس دوست 1389/11/11 ساعت 12:36

داغیبی هم که خوابش برده
خواب ... هم میگن بدجور سنگینه ها

زنبورخان 1389/11/11 ساعت 14:36

جناب پاس لیس
ما که با آقای صوفی کار و باری نداریم اما بگه که بیا دسشویی دفتر پاس رو هم بشور میرم چون صوفی واقعا انسانه و براش می ارزه هر کاری انجام بدی
اگه رفتم شما رو هم دعوت میکنم بیا کنار بازیکنان باشی و هر وقت خسته شدن اونا رو از خستگی دربیاری فقط مواظب کسی نبینه چون بازیکن بنده خدا مثل عمران زاده میشن و خدای ناکرده منشوری میشن حالا قیمت چند؟

[ بدون نام ] 1389/11/11 ساعت 14:38

فکر کنم جناب پاس دوست شب پیش داغیبی بوده و حسابی داغیبی از خستگی در اومده خوابش برده ای قربون آدم حرفه ای
پاس دوست جون پیش ما هم بیا

داغیبی 1389/11/11 ساعت 16:36

خدا شاهده اگر این سرباز وظیفه ها بشن مدیر پاس همدان بهتره تا این تیمسارها و سردارها وسرهنگها
ماشاالله معلوم نیست این باشگاه ورزش هست یا پادگان نظامی؛ تیمسار ملاحی، سرهنگ پیمبری، سرهنگ حسنی، سرهنگ یاوری البته آش خورهایی مثل دکتر تیم، مدیر روابط عمومی، دله و لله و کاسه لیسها فراموش نشدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد