اطلاع رسانی اشتباه درباره جام چهارجانبه یزد؛

مسابقات در غیاب پاس همدان به صورت گروهی در حال برگزاری است 

مسابقات چهارجانبه یزد برخلاف شایعات موجود به صورت دوره‌ای برگزار و تا دیروز نیز ادامه داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، در ادامه رقابتهای چهار جانبه یزد، تیم فوتبال تربیت یزد با نتیجه سه بر یک تیم خیر وحدت تاجیکستان را در ورزشگاه شهید نصیری یزد شکست داد. 

برخلاف شایعات موجود، مسابقات فوتبال چهار جانبه یزد با عنوان جام فجر و ولایت، با حضور تیم های خیر وحدت تاجیکستان، تربیت یزد و مس سرچشمه پس از دیدار پاس همدان و تربیت یزد، در ورزشگاه شهید نصیری به صورت دوره‌ای ادامه یافته است.

این در حالیست که سایت رسمی باشگاه پاس دیدار این تیم با تربیت یزد که روز شنبه برگزار شد را فینال مسابقات خوانده و پس از پیروزی پاس در این دیدار، پاس را قهرمان مسابقات معرفی کرده بود.

نحوه برگزاری مسابقات نشان می دهد؛ این مسابقات به صورت دورهای برگزار شده اما پاس به دلایلی نامشخص از ادامه مسابقات و برگزاری دیدار سوم مقابل مس سرچشمه انصراف داده و راهی تهران شده است

البته لازم به یادآوری است که تیم پاس همدان با کسب دو برد متوالی از شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی این جام برخوردار است. 

 

این مطلب را در خبرگزاری فاز مشاهده نمائید.

نظرات 2 + ارسال نظر
زنبور خان 1389/11/04 ساعت 13:29

متاسفم با باشگاهی که واژه فرهنگی رو قبل از ورزشی نوشته
واقعا با این کار چی رو خواستن ثابت کنن

این تورنمنت که سطح بالابی نداشته که به خوان روش مانور بدن پس واقعا متاسفم برا باشگاه و مسئول روابط عمومی این باشگاه

۱ 1389/11/06 ساعت 11:23

خسته نباشید.خوب اینها خواستن وقت زیادی نزارن و بدون حضور در ادامه مسابقات بیشگویی کردن و جار قهرمانی زدند.خدا گنه در نیم فصل خوب حاضر بشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد