شکایت بی سرانجام پاس از مهدی ثابتی

سایت گل-در شرایطی که مهدی ثابتی دروازه بان تراکتورسازی در ابتدای فصل با پاس همدان قرارداد داخلی بسته بود، به یکباره سر از تراکتور سازی تبریز درآورد تا مسئولان پاس این حرکت او را غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی بخوانند.  

آن روزها مسئولین پاس در این رابطه مصاحبه می‌کردند و بسیار پر حرارت از شکایت و پیگیری های بعدی سخن می راندند.  

برای نمونه، پیمبری قائم مقام باشگاه پاس در آن مقطع در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها گفت: "ثابتی و مسئولان باشگاه تراکتورسازی که با وی قرارداد به امضا رسانده اند، قانون را زیر پا گذاشته اند و ما تا زمانی که حق خود را نگیریم از شکایتمان نمی گذریم چرا که با علم به اینکه ثابتی بازیکن آزاد بوده و با هیچ باشگاهی قراردادی ندارد، با وی قرارداد امضا کرده بودیم."

پیمبری همچنین گفته بود: " از آن جهت که نمی خواهیم چنین اقداماتی دوباره در فوتبال ایران باز شود و بازیکنان قراردادهای متعدد با باشگاههای مختلف به امضا رسانده و برای خود بازارگرمی کنند از مهدی ثابتی شکایت کرده و تا به نتیجه رسیدن شکایتمان از حق خود چشم پوشی نخواهیم کرد.
سازمان لیگ با بررسی شکایت پاس، مهدی ثابتی را به پرداخت 50 درصد مبلغ قرارداد داخلی‌اش با پاس محکوم و اعلام کرد تا زمان پرداخت نشدن این جریمه کارت بازی این دروازه‌بان صادر نخواهد شد.  

وی قرارداد 300 میلیونی با پاس بسته بود و با حکم سازمان لیگ باید 50 درصد این پول یعنی 150 میلیون تومان را به‌عنوان جریمه پرداخت می کرد که 50 درصد سهم پاس و 50 درصد سهم سازمان لیگ بود.  

در حالیکه مسئولان باشگاه پاس اعلام کرده بودند به هیچ وجه از حق خود نمی‌گذرند و ثابتی باید این جریمه را پرداخت کند، شنیده ها حکایت از آن دارد که وجهی در این خصوص به حساب باشگاه پاس واریز نشده است.
در همان هفته‌هایی ابتدایی فصل، دو تیم در تبریز با هم روبر شدند که آن دیدار با اشتباه فاحش ثابتی و نصرتی با یک گل به سود پاس به پایان رسید تا شائبه هایی در این خصوص بوجود آید.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا 1389/11/03 ساعت 13:54

سلامممممممممممممممممممممممممم.
ممنون که به وبلاگ ما سر زدید.
سایت بسیار مفید و خوبی دارید بهتون تبریک می گم.
در ضمن من شمار و لینک کردم شما هم اگه دوس داشتی منو صنعت مس لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد