یاوری از داماش دروازه بان خواست

سرمربی تیم پاس همدان از طریق یکی از دوستان مشترک خود از امیر عابدینی مدیر باشگاه داماش خواست که در صورت امکان علی نظرمحمدی دروازه‌بان تیم فوتبال داماش رشت را به همدان بفرستد تا نظرمحمدی با آغاز مجدد مسابقات لیگ، سنگربان تیم پاس همدان شود. 

عابدینی در پاسخ گفت که برای مربی باتجربه و کاربلدی همچون یاوری احترام زیادی قائل است و دوست دارد به او تیم پاس همدان کمک کند، اما نمی تواند این کار را انجام دهد.

عابدینی افزود: نظرمحمدی در حال حاضر دروازه‌بان اول تیم داماش رشت به حساب می‌آید و داماش در صدرجدول گروه خود قرار دارد و برای صعود به مسابقات لیگ فصل آینده باید نظرمحمدی را حفظ کند.

نظرات 4 + ارسال نظر
داغیبی 1389/10/27 ساعت 10:06

این از وقتی امده چقدر از این و اون چیز میخاد .۴۰۰ میلیون مایه میخاد<البته این ۴۰۰ میلیون ارزش اینکه همدانو به رسمیت بشناسه رو داشت>از ما میخاد یادمون بره که چیا به همدان گفته!سامره میخاد:علی کریمی میخاد:گلر داماشو میخاد!داداش تو این تیم باید نخای مثل بیامبری:کیانی:اگر هم راه داشت ملاحی!!!

زنبور 1389/10/27 ساعت 12:57

فکر کنم این آقا علاوه بر اینکه مربی خوبیه!!! یه نقشه خوان خوبی هم هست
آخه حضرت عجل تا دیروز همدان رو توی نقشه بلد نبود اما همین که سر کیسه شل شد نقشه خونیش هم راه افتاد
پس برو دو رالی داکار شرکت
سرهنـــــــــــــــــــــــــــــگ

داغیبی 1389/10/27 ساعت 16:56

زنبور جان این اقا به خاطر ملاحی و اقا مجتبی امده همدان میدونی با چه شرایتی؟۱ مایه که چرک کف دسته ۲ اگر رفتیم اردو زن و بچه و فک و فامیلو دوست و اشنا همه مهمون ما بیارشون ۳ اینجا اراده کنی ارایشگاه هست میبریمت۴ .تا دلت خواست بازیکن دوزاری بیار :بنداز ۱۰۰ میلیون. ۵.دادشت رو هم بیار کمک یه ۲۰۰ تایی هم به اون میدیم .اخرش هم اگه رازی نشدی یه۳۶۰ تایی هم به خودت میدیم.فکر نکنی انقدر راحت امده همدان !تازه من خبر دارم که قول شهردار شدنو در صورتی که بیاد و استاندار شدن در صورتی که تیمو نگه داره بهش دادن وووووووو

پـــاستقلال 1389/10/28 ساعت 23:20 http:// 0918

آخه نظر غشی هم شد دروازبان!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد