تیم ملی امید یا سایپای کرج؟

بازگشت سریع مدیر روستا به میادین فوتبال  

در حالی که مدت زمان زیادی از جدائی اصغر مدیر روستا از تیم پاس همدان نمی گذرد، اخباری مبنی بر حضور این مربی جوان در راس تیم ملی امید ایران به گوش می رسد و با توجه به خلائی که در کادر فنی تیم ملی امید هست، شانس حضور وی چندان هم کم نیست.

به گزارش پایگاه خبری ایستگاه ورزش، در حالی صحبت از حضور اصغر مدیر روستا به عنوان سرمربی تیم ملی امید به گوش می رسد که از طرف دیگر سایپائی های البرز هم نیم نگاهی به گل زن سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی تیم خود دارند.  

از کرج نیز خبر می رسد با توجه به نتایج ضعیفی که محمد مایلی کهن با این تیم گرفته و این تیم در پایان رقابت های نیم فصل در ورطه سقوط قرار دارد، مدیران سایپا چندان بی تمایل نیستند که به ترکیب کادر فنی خود دست زده و تغییراتی در این بخش از کار خود ایجاد کنند.  

با توچه به اینکه مدیرروستا تنها مربی شاغل در فوتبال ایران است که اهل شهرستان کرج و استان البرز می باشد، سایپائی ها تمایل خود را برای استخدام وی نشان داده اند.  

البته در این راه یک مشکل وجود دارد و آن این است که سایپائی ها تنها در صورتی قادر به ایجاد تغییر در کادر فنی خود هستند که خود مایلی کهن خواهان جدائی از این تیم باشد.  

در غیر این صورت مدیران سایپا هرگز اقدام به برکناری او نخواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد