داور جوان همدانی در یک قدمی لیست بین المللی فیفا

داور جوان همدانی از مرحله پایانی دوره چشم انداز داوران فوتبال زیر 25 سال آسیا با کسب نمرات مربوطه در یک قدمی لیست بین المللی فیفا قرار دارد.

پیام حیدری از جمله داوران خوش آتیه و آینده دار همدان است که با حضور در آخرین مرحله دوره چشم انداز داوران زیر 25 سال آسیا در کشور مالزی و شهر کوآلالامپور آمادگی خود را برای حضور در لیست بین المللی داوران فیفا ثابت کرد.مرحله پایانی دوره چشم انداز داوران فوتبال آسیا با برگزاری کلاس تئوری، تست داوری و قضاوت و تست آمادگی جسمانی بین المللی زیر نظر جورک کامینگ از کشور اسکاتلند، ایشی مورای از ژاپن و علی تریقی از کشور عربستان برگزار شد.

حیدری در این دوره 6 روزه به خوبی کلاس های مربوطه را پشت سر گذاشته است و خود را آماده می کند تا اولین داور جوان همدانی باشد که در طرح 2 ساله کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور داوران زیر 25 سال خود در لیست داوران بین المللی فیفا نمره قبولی بگیرد.

این داور جوان همدانی در این طرح داوران انتخاب شده می بایست به مدت 2 سال قضاوت هایی در 6 کشور انگلیس، ژاپن، ازبکستان، مالزی، هندوستان و مالدیو انجام دهند و با ثابت کردن خود در پایان این طرح توسط کشورشان به لیست بین المللی اعلام شوند.

حیدری در خصوص چگونگی روند این موفقیت تصریح کرد: بسیار خوشحالم که می توانم برای کشورم و همچنین استان و شهرم افتخار آفرینی بکنم.

وی یاد آور شد: در این مسیر سختی های بسیاری را متحمل شدم تا خود را در شرایط ایده آل از نظر فنی، جسمانی و روحی نگاه دارم و تمرین های سختی را انجام دادم، البته اتکا به توانایی و استفاده از تجاربی که در این مدت کسب کرده بودم و همچنین نکات و تجاربی که برادرم در این مدت آموزش می داد را نمی توانم فراموش کنم.

وی افزود: در این مسیر بسیاری از بزرگواران حمایت خوبی از من داشتند، در درجه اول از پدر و مادرم تشکر می کنم که همواره مشوق و راهنمای من بودند، از مهندس عباس صوفی رییس هیات فوتبال استان همدان که در مدت یک سال اخیر حمایت های خود را کامل کردند و هیچ گاه مرا تنها نگذاشتند تشکر می کنم، همچنین دوستانم در هیات دو میدانی که زحمات فراوانی برای آمادگی جسمانی وتمریناتم کشیدند. همه و همه دست به دست هم داد تا بتوانم به این مهم که در مرحله اول به کسب افتخار برای کشورم، ایران اسلامی و در مرحله دوم به آرزوهای ورزشی خود دست یابم.

حیدری در پایان افزود: امیدوارم پاسخ اعتماد تمام کسانی که حمایت های خود را از من دریغ نکردند، بدهم و با اعتمادی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال به ویژه مسعود عنایت به من دارد بتوانم جامعه داوری کشورم را کمک کنم و در این مسیر به ورزش کشورم خدمت کرده باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد