بوجاریان: فوتبال باید بین دانش‌آموزان نهادینه شود

دبیر هیئت فوتبال استان همدان گفت: با توجه به امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش فوتبال باید بین دانش‌آموزان نهادینه شود. 

مهدی بوجاریان اظهار داشت: هیئت فوتبال و اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با امضای تفاهم نامه‌ای سعی در هدفمند کردن فوتبال مدارس و دانش‌آموزان دارند. 

وی افزود: با توجه به اهداف آسیا ویژن برای توسعه همه جانبه فوتبال و نهادینه کردن این رشته ورزشی خواستار ایجاد ارتباط با اداره کل آموزش و پرورش همدان هستیم.
دبیر هیئت فوتبال استان همدان گفت: در برنامه‌های آسیا ویژن، همکاری و تعامل با آموزش و پرورش گنجانده شده است و باید در چارچوب این طرح گام برداریم زیرا استعدادهای خوبی در آموزش و پرورش نهفته است.
وی اضافه کرد: این همکاری که با صحبت‌های عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال و عباس حسنی‌محتشم مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان که هر دو عضو هیئت رئیسه فوتبال همدان هستند انجام می‌شود.
بوجاریان ادامه داد: در این تفاهم نامه خواستار آموزش داوری، برگزاری مسابقات به خصوص در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و استعدادیابی از بین پسران و دختران دانش‌آموز و آموزش مربیان تربیت بدنی مدارس در رده‌های مختلف هستیم.
وی تصریح کرد: این تفاهم نامه که نهایتاً مورد تأیید دور طرف قرار گرفت و با علاقه آموزش و پرورش منجر شد با تنظیم آیتم‌های مختلف فاز به فاز حرکت کنیم تا بتوانیم گام مؤثری برای رشد و توسعه فوتبال این استان و کشور برداشته شود.
این پیشکسوت فوتبال افزود: باید با همکاری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های دو طرف و با برنامه‌ریزی در حوزه نرم‌افزاری و سخت افزاری نسبت به توسعه هدفمند شدن ورزش فوتبال در بین دانش آموزان تلاش کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در بهمن ماه نیز با عقد چنین تفاهم‌نامه‌ای سعی در هدفمند کردن و توسعه فوتبال در مراکز عالی و دانشگاهی را داریم که امیدواریم بتوانیم با چنین حرکاتی فوتبال استان را به سمت پیشرفت سوق دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد