گفتگو با مسئول کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال همدان؛

بهگندم: برگزاری اردوهای استعدادیابی انگیزه بازیکنان را بالا برده است

مسئول کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان همدان گفت: برگزاری اردوهای استعدادیابی در مناطق مختلف کشور سبب بالا رفتن انگیزه نوجوانان و جوانان شده تا بیشتر به فوتبال اهمیت دهند.  

محمد بهگندم با اشاره به برگزاری اردوی استعدادیابی نوجوانان غرب کشور اظهار داشت: همدان با شناخته شدن پایلوت استعدادیابی غرب کشور میزبان 80 بازیکن از استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان و همدان است.

وی افزود: استان همدان با 30 بازیکن بیشترین سهمیه را داراست و استان‌های دیگر نیز هر کدام 13 بازیکن را به همراه آورده‌اند تا زیر نظر مستقیم کادر فنی تیم ملی نوجوانان کشور به تمرین بپردازند.
مسئول کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان همدان ظرفیت فوتبال همدان را بالا عنوان کرد و گفت: استان همدان و هیئت فوتبال با توجه به درایت، عملکرد قابل قبول و وجود استعدادهای بالا به عنوان پایلوت غرب کشور معرفی شده است که جا دارد از زحمات عباس صوفی برای رسیدن به این جایگاه تقدیر شود.
وی تصریح کرد: فوتبال همدان ظرفیت بالایی دارد و باید با برنامه‌ریزی درست و هدفمند آینده فوتبال همدان را ساخت زیرا قطعاً با برنامه‌ریزی در تیم‌های پایه موفقیت آینده فوتبال را می‌توان تضمین کرد.
بهگندم با ابراز گله‌مندی از برنامه ریزی فدراسیون اضافه کرد: فدراسیون می‌تواند با برنامه‌ریزی بهتر برگزاری چنین اردوها را در زمان‌های دیگر اجرا کند چون در حال حاضر در فصل امتحانات قرار داریم و اکثر بازیکنان با دلهره و اضطراب در این اردو حاضر می‌شوند.
وی ادامه داد: منطقه غرب کشور با توجه به سردی هوا و پیش آمدن شرایط تمرینی موجب ناآمادگی بازیکنان شده است و اگر این اردوها در فصول گرم سال اجرا شود بازیکنان غرب کشور می‌توانند بهتر کار کنند و عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذارند.
مدیر تیم‌های پایه باشگاه پاس همدان با اشاره به ایجاد انگیزه بین بازیکنان نوجوان و جوان به گفت: برگزاری این اردوهای استعدادیابی در رده‌های مختلف موجب ایجاد انگیزه خاصی بین بازیکنان شده است تا همواره با تمرینات مداوم سعی به رسیدن به تیم‌های ملی باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از رئیس هیئت و مسئولان فدراسیون برای توجه به تیم‌های پایه تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم سهم کوچکی در ساخت آینده فردای فوتبال داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد