آیا سرپرست تیم فوتبال پاس ممنوع المصاحبه است؟

در حالیکه پیش از این ها سرپرست تیم فوتبال پاس همدان همواره در رسانه ها و مطبوعات حضوری پررنگ و چشمگیر داشت، مدتهاست که هیچ خبر و اثری از وی در رسانه ها دیده نمی شود و هیچ مصاحبه ای هم از وی خوانده نمی شود. 

وضعیت موجود باعث شده تا این شایعه قوت پذیرد که بر اثر فشارهای وارده از سوی مقامات استان همدان برای برکناری مجتبی پیمبری از سمتش در این باشگاه، با دستور ملاحی وی کمتر در رسانه ها حاضر می شود تا حساسیت زاید روی او ایجاد نشود.

به گزارش پایگاه خبری ایستگاه ورزش، در حالیکه باشگاه پاس همدان یک سایت رسمی باشگاه، یک سایت رسمی کانون هواداران و یک روزنامه تخصصی دارد که جمع رسانه های رسمی این باشگاه را به عدد 3 می رساند، مدتهاست که در هیچ یک از این سه رسانه حتی اسمی نیز از مجتبی پیمبری برده نشده است.  

بد نیست بدانید که رکورد مصاحبه در بین پاسی ها این روزها به معاون فرهنگی این باشگاه اختصاص دارد که به نظر می رسد اصلی ترین گزینه نیز برای جانشینی مجتبی پیمبری می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید 1389/10/25 ساعت 08:47

ببین آقا حضرات آقایان پیمبری وکیانی چه ممنوع المصاحبه باشند وچه نباشند کار خودشان را می کنند نگران این عزیزان نباشیدمشکل تیم با ممنوعیت این آقایان حل نمیشود یکی بگوید چه کسی باید زدو بندهای این دو آقا را جمع کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد