رضایت کادرفنی تیم ملی از اردوی استعدادیابی نوجوانان در همدان

دوستی‌مهر: همه بازیکنان کشور را زیر‌نظر می‌گیریم

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: با برنامه‌ریزی می‌خواهیم بازیکنان نوجوان کشور را زیر‌نظر داشته باشیم، تا عدم انتخاب کسی موجب‌ نا‌امیدی و رها کردن فوتبال نشود. 

علی دوستی‌مهر با اشاره به برگزاری اردوهای استعدادیابی در سراسر کشور اظهار داشت: کمیته جوانان فدراسیون استان‌های کشور را به 9 منطقه تقسیم کرده است تا بتوان استعدادهای فوتبال کشور را راحت‌تر شناسایی کرد.

وی با بیان این که ابتدا کار خود را از همدان شروع کرده‌ایم و تا آخر سال به دیگر مناطق نیز می‌رویم تا با شناسایی نوجوانان مستعد کشور بتوانیم یک تیم ملی نوجوانان خوب و قدرتمند را بسازیم، افزود: کشور ما استعدادهای خوبی دارد و مربیان پایه نیز در سراسر کشور زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و باید با برگزاری اردوهای مختلف استعدادیابی، انگیزه را به آنها تزریق کنیم و این طور نباشد که فقط با چند بازیکن به کار خود در تیم ملی نوجوانان ادامه دهیم.
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران اضافه کرد: هر چند ماه یکبار به سراغ بازیکنان نوجوان کشور می‌رویم تا اگر پیشرفتی در کار آنها دیدیم به اردوهای تیم ملی دعوت کنیم و در اصل با یک برنامه‌ریزی می‌خواهیم بازیکنان نوجوان کشور را زیر نظر داشته باشیم، تا کسی عدم انتخابش را نا‌امیدی نداند و بعد از این اردوهای دیگر فوتبال را رها کند بلکه باید کار و تلاش کند تا چند ماه دیگر که دوباره از آنها تست گرفته شد راحت ما را مجاب به دعوت کردنشان کنند.
وی توجه به تیم‌های پایه را ضامن شکوفایی فردای فوتبال کشور دانست و اظهار داشت: توجه و بها دادن به تیم‌های فوتبال پایه می‌تواند فوتبال فردای ما را تضمین کند زیرا اگر خواستار شکوفا شدن فوتبال هستیم باید با صبر و برنامه‌ریزی توجه بیشتری به استعدادهای پایه داشته باشیم.
دوستی‌مهر ادامه داد: وقتی که به تیم‌های پایه و مربیان آنها توجه نشود و میدان داده نشود و مورد لطف قرار نگیرند 100 درصد دچار مشکل می‌شویم زیرا بیشتر باشگاه‌ها روی تیم‌های بزرگسال و مربیان رده‌های بزرگسال سرمایه‌گذاری می‌کنند و از تیم‌های پایه غافل هستند.
وی بالا بردن سطح دانش مربیان پایه را یکی از فاکتورهای اساسی برای رشد فوتبال عنوان کرد و بیان داشت: فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها باید دست به دست هم بدهند تا سطح دانش مربیان پایه را بالا ببریم و با آوردن تئوریسین‌های امتحان پس داده فوتبال جهان و برگزاری کلاس‌های متعدد مربیگری فوتبال دانش فوتبال را در بین مربیان پایه افزایش دهیم.
سرمربی تیم ملی نوجوان اردوی برگزار شده در استان همدان را یکی از اردوهای موفق خواند و افزود: همدان همواره در میزبانی اردوهای استعدادیابی پر تلاش ظاهر می‌شود و استعدادهای بسیاری در این منطقه وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: قبل از این، اردوی تیم ملی جوانان را نیز در مقطعی در همدان برگزار و نتایج قابل قبول و اردوی خوبی را سپری کردیم و امروز نیز توانستیم با درایت و مدیریت هیئت فوتبال استان همدان این اردوی غرب کشور را با نظم و امکانات خوبی برگزار کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد