بوجاریان: میزبان خوبی برای کادر فنی تیم ملی نوجوانان هستیم

دبیر هیئت فوتبال استان همدان گفت: با توجه به میزبانی هیئت فوتبال استان همدان برای اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان غرب کشور، امیدواریم میزبان خوبی برای کادر فنی تیم ملی باشیم. 

مهدی بوجاریان با اشاره به برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان غرب کشور در همدان اظهار داشت: استان همدان به عنوان مرکز استعدادیابی فوتبال غرب کشور برگزیده شده است و بر همین اساس برای برگزاری دومین اردوی استعدادیابی سال 89 و نخستین اردوی استعدادیابی نوجوانان غرب کشور میزبان چهار استان غرب کشور هستیم.

وی ادامه داد: این اردو با هماهنگی هیئت فوتبال استان همدان و کمیته جوانان و استعداد یابی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و کادر فنی تیم ملی نوجوانان که در رأس آن علی دوستی‌مهر نیز حضور دارد به طور مستقیم فوتبالیست‌های نوجوان غرب کشور را زیر نظر خواهد گرفت.
دبیر هیئت فوتبال استان همدان گفت: استان‌های ایلام، کردستان و کرمانشاه هر کدام با 10 ورزشکار در این اردو حاضر می‌شوند و استان همدان با توجه به میزبانی این اردو از ورزشکاران بیشتری سود می‌برد.
وی اضافه کرد: نوجوانان برگزیده و مد نظر سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران برای اردوی نهایی که در آکادمی تیم‌های ملی فوتبال در تهران برگزار می‌شود، دعوت می‌شوند تا دوباره داشته‌های فنی خود را در مرحله نهایی که با حضور نخبه‌های نوجوانان کل کشور است محک بزنند.
بوجاریان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای کادر فنی تیم ملی نوجوانان باشیم که در این راه باید از زحمات رئیس هیئت فوتبال و دیگر همکاران در هیئت استان تقدیر و تشکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد