پاس را از انتهای جدول جدا می‌کنم

یاوری: حضور سامره کمک زیادی برای ماست

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: این تیم با شروع دوباره رقابت های لیگ برتر اوج می گیرد.

محمود یاوری درباره شرایط تیم فوتبال پاس همدان و برنامه‌هایش در تعطیلات لیگ برتر گفت: با شروع تعطیلات نیم فصل، سه اردوی 10 روزه را برای تیم درنظر گرفته ایم که در این اردوها ضمن شناخت لازم از میزان آمادگی بازیکنان، به تغییر و تنوع تاکتیک و سیستم تیمی خواهیم پرداخت. حضور در جایگاه شانزدهم برازنده تیم پاس نیست و به طور حتم با شروع دوباره مسابقات از این وضعیت بحرانی خارج می شویم.

وی افزود: تیم پاس در برخی نقاط دچار ضعف است، ضمن این که بازیکنان تجربه کافی به خصوص در 18 قدم تیم حریف جهت استفاده مفید از فرصت‌ها را ندارند و رفع این مشکل در برنامه اصلی تمرین تیم پاس است. به توانایی شاگردانم اعتقاد کامل دارم و آنها باید به این باور برسند که توانمندی به ثمر رساندن گل های پرشمار و کسب پیروزی‌های ارزشمند را دارند.

سرمربی پاس با بیان این که در ادامه لیگ پاس متحول می‌شود، ادامه داد: با شروع دوباره رقابت های لیگ برتر چهره متفاوتی از تیم پاس خواهید دید و شرایط صعود این تیم به رده های بالای جدول را به خوبی می دانم. جوانترین تیم لیگ برتر را در اختیار داریم و این جوانی فقط نیاز به تجربه دارد تا یک تیم منسجم و قدرتمند شکل بگیرد. مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم را صبح دیروز (شنبه) با حضور تمامی بازیکنان استارت زدیم و به مدت 10 روز این اردو در همدان ادامه خواهد داشت.

یاوری هم چنین با ابراز خرسندی از شرایط بازیکنان و حضور علی سامره در این تیم گفت: اعتقاد دارم که سامره می تواند به خط تهاجمی تیم کمک زیادی کند، ضمن این که مابقی بازیکنان نیز با انگیزه بسیار خوبی در تمرین تیم حضور دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
شب نویس 1389/10/16 ساعت 00:25 http://shabnevisi.ir

مشایی دات کام تقدیم می‌کند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد