هادی بلوری: در تعطیلات لیگ احیا می شویم

هافبک مصدوم تیم پاس همدان گفت: در تعطیلات لیگ احیا می شویم.

حاصل گفتگوی هادی بلوری، هافبک بومی پاس با خبرگزاری پانا را به اطلاع شما بازدیدکنندگان عزیز می رسانیم.

چند سال است که به پاس آمده ای؟

سال چهارم است که در پاس مشغول بازی هستم. در ضمن من اولین نفری بودم که به عنوان یک بومی به پاس پیوستم.

 

چه شد که به پاس آمدی؟

سال اولی که پاس به همدان آمد، وینگو مربی تیم بود و یک روز به تمرینات تیم شهرداری همدان آمد و من را برای بازی در پاس انتخاب کرد، سپس یک بازی دوستانه برگزار کرد و در آن بازی هم با پیراهن پاس خوش درخشیده و با پاس قرارداد بستم.

 

فصل قبل اوج درخشش شما بود.

وینگو و منصوریان به من بازی فیکس نمی دادند. اما مدیرروستا فصل قبل حدود 22 بار به من بازی داد و من هم جواب اعتماد او را دادم. طی این مدت، یعنی بازی های فصل قبل، همواره جزو بهترینهای تیم در هر بازی بودم.

 

با مصدومیت چطور کنار می آیی؟

مصدومیت بدترین اتفاق برای یک بازیکن است و روح و روان فوتبالیست را به هم می زند.

 

چند وقت دیگر پا به توپ می شوی؟

تقریباً دو ماه دیگر با تیم به تمرینات گروهی خواهم پرداخت.

 

از بازی های پاس راضی بودی؟

تیم ما از کادر فنی باتجربه ای برخوردار است و بازیکنان هم در نیم فصل اول برای تیم کم کاری نکردند. فقط مشکل ما در نیم فصل اول عدم گلزنی مهاجمان بود.

 

اکثر تیم ها در تعطیلات نیم فصل به اردوهای خارجی می روند. فکر نمی کنی اگر پاس هم به اردوی خارج از کشور می رفت می توانست در نیم فصل دوم بهتر باشد؟

قبل از آغاز فصل ما به اردوی هلند رفتیم که یکی از بهترین اردوهای تیم های ایرانی بود. سردار ملاحی هم پیر فوتبال ایران است و مطمئناً اگر صلاح می دید به اردوی خارجی می رفتیم.

 

پاس آغاز فصل را خوب شروع کرد و پایان تلخی داشت. علت چه بود؟

پاس تیم جوانی است و باز هم می گویم مشکل گلزنی دارد. این قول را به شما می دهم که با آمدن محمود یاوری پاس در نیم فصل دوم احیا می شود.

 

در مورد ادو نوبوکو چه نظری داری؟

ادو واقعا بازیکن خوبی است و من تعجب می کنم که چرا مصدومیتش انقدر طولانی شد. حتی در بازی با گالاتاسرای هم عالی بازی کرد و متأسفانه در یک برخورد با خیرخواه خانه نشین شد.

 

رقیبانت در پاس چه کسانی هستند؟

عزیزمحمدی، سیف پناهی، رمضانی و پوریا قیدر.

نظرات 1 + ارسال نظر
دهچالی 1389/10/08 ساعت 10:33

با این کادر فنی گمان نکنم هادی جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد