عمران زاده: اگر قرار باشد ۴۰میلیون به پاس بدهم از فوتبال می‌روم

حنیف عمران زاده مدافع تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است این تیم در بهترین زمان به تعطیلات خورده است. 

وى اظهارداشت: اگرچه استقلال در دیدار مقابل راه آهن مستحق شکست نبود اما باید قبول کنیم به فوتبال زیبا امتیاز نمى دهند و تیمى که حرفه اى باشد مى تواند ۳ امتیاز را از آن خود کند. 

او افزود: استقلال در بهترین شرایط به تعطیلات خورد. ما بعد از ۲ شکست پى در پى شرایط خوبى نداشتیم و حالا بهترین فرصت پیش روى تیممان است تا با ریکاورى مناسب براى شروع دوباره لیگ آماده شود. 

عمران زاده درباره انتقاداتى که از استقلال مطرح مى شود، گفت: وقتى تیممان بعد از آن همه حاشیه و اینکه دیر بسته شد نتایج خوبى در لیگ گرفت کسى حتى یک تعریف خشک و خالى از استقلال نکرد. حالا که ۲ شکست آورده ایم هم یادشان افتاده از استقلال ایراد بگیرند. باید قبول کنیم تیمهاى بزرگ دنیا هم گاهى شرایط خوبى ندارند و نباید ۲ شکست استقلال بزرگ جلوه داده شود. 

وى افزود: استقلال در چند هفته اخیر چند بازیکن اصلى خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشته است. به نظر من هر تیمى جاى استقلال بود زودتر افت مى کرد و نتایج بدى مى گرفت. تعطیلات لیگ بهترین فرصت است تا استقلال با بهبود مصدومانش به شرایط عادى برگردد. 

عمران زاده درباره اعتراض خود به رأى کمیته انضباطى مبنى بر اینکه باید ۴۰ میلیون تومان به باشگاه پاس بدهد، گفت: به این رأى اعتراض کرده ام و اگر قرار باشد این پول را به پاسیها بدهم فوتبال را کنار مى گذارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد