صفا: نمی‌دانم چطور بعضی از بازیکنان به تیم ملی دعوت شده‌اند؟!

سامان صفادر چند بازی اخیر پاس برای تیمش به میدان رفت اما خودش می‌گوید هنوز از ناحیه پا درد دارد و بعد از تعطیلات لیگ آماده‌تر خواهد شد.

دروازه‌بان تیم پاس همدان درباره شرایطش گفت: در حالی که هنوز پایم درد دارد اما درون دروازه بودم. بعد از تعطیلات لیگ شرایط بهتر می‌شود.

وی درباره جدا شدنش از مس اظهارداشت: فصل قبل خیلی در کرمان اذیت شدم. با وجود اینکه مسی‌ها خواهان ماندم در مس بودند اما نتوانستم در این تیم بمانم. باوجودی که این فصل تیم کرمانی شرایط خوبی دارد اما پشیمان نیستم که از مس جدا شدم. تازه نیم‌فصل اول تمام شده و در نیم فصل دوم تیم پاس همدان هم شرایطش خیلی بهتر خواهد شد.
صفا درباره ناکامی‌های تیم پاس در این فصل تصریح کرد: ما تا هفته دهم خوب بودیم اما نمی‌دانم بعد از این چه اتفاقی افتاد. مدیرروستا برای پاس خیلی زحمت کشید شاید کم‌شانس بودیم که توپهایمان به گل تبدیل نشد و نتوانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم. از تعطیلات لیگ به بهترین نحوه استفاده می‌کنیم.
دروازه‌بان تیم پاس با اشاره به لیست تیم ملی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم بعضی از بازیکنان روی چه حسابی به تیم ملی دعوت شده‌اند حتی برخی از آنها در تیم خودشان بازی هم نکرده‌اند. قبل از اینکه مصدوم شوم مسئولان پاسپورتم را برای تیم ملی می‌خواستند و قرار بود که در لیست باشم اما متأسفانه مصدومیت مانع از این شد. من هنوز سنی ندارم و مطمئنم با درخشش در نیم‌فصل دوم دوباره به تیم ملی دعوت می‌شوم.
صفا ادامه داد: با این شرایطی که تیم ملی دارد بعید می‌دانم که بتواند نتیجه دلخواه را بگیرد اما با این وجود آرزو می‌کنم که تیم ملی در جام ملتهای آسیا موفق شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
ملکی 1389/10/05 ساعت 18:58

نکنه این آقا انتظار داشته به تیم ملی دعوت بشه ؟؟؟؟!!
ایول .... ایول !!!!!!!!

ارمین 1389/10/08 ساعت 02:23

به نظر من دروازه بانی که در نبودش تیمی دچار مشکل می شه دروازه بان خوبیه و شا یسته ی حضور در تیم ملیه سامان اگه مصدوم نمی شد الا ن در تیم ملی بود تیم پاس به خاطر نبودن سامان اینجای جدوله اگه بود این همه گل نمی خوردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد