ملاحی: برکناری مدیرروستا حق قانونی ما بود

مدیر عامل پاس همدان گفت: مدیرروستا همچنان از ملاحی مدیر عامل پاس همدان ناراحت است و برکناری خود را سناریوی از پیش طراحی شده می داند. 

وی با تکذیب این مطلب افزود: برای برکناری وی نیازی به سناریو نبود، زیرا وی استعفا داد و ما قبول کردیم.  

کریم ملاحی ادامه داد: ما برای برکناری مدیرروستا نیازی به دورزدن وی نداشتیم و نیازی به طراحی سناریو نبود؛ وی چند بار استعفا داده بود که ما نیز با یکی از آن ها موافقت کردیم و در ضمن حق طبیعی مدیرعامل است که مربی تیمش را برکنار کند.

وی در مورد اخراج میلاد مدیر روستا یکی از اقوام اصغر مدیرروستا گفت: میلاد مدیرروستا با ما قراردادی نداشت و با تیم امید ما تمرین می کرد که با رفتن اصغر مدیرروستا وی نیز از ما جدا شد.

ملاحی تصریح کرد: در بازی با پیکان آمبولانس ورزشگاه حاضر بود و بازیکن ما که دچار شکستگی جمجمه شده بود، با مشکل روبرو نشد.

وی خاطرنشان کرد: شرایطی که برای تیم های برق شیراز و مقاومت سپاسی در سال های گذشته افتاد و برای ما تکرار نمی شود و به زودی از بحران خارج می شویم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نوروزی 1389/10/05 ساعت 13:23

بالاخره برکناری مدیرروستا حق قانونی شما بودیا خیلی اصرار کردید قبول نکردبماندیا ؟

دهچالی 1389/10/09 ساعت 10:18

برکناری شما هم حق ضایع شده ی مردم همدانه

حامد 1389/10/12 ساعت 09:37

آقای ملاحی با مدیریت بد جنابعالی تیم پاس به این روز افتاد آن روز که وقت گرفتن بازیکنان بزرگ بو د وقت تعیین کادر قوی بود جنابعالی خواب بودید وکار رابه چنددلال دور خود دادید وحلا بعد از مرگ سهراب ونیش دارو دزرحالی که تیمهای دیگر دراستان بخاطر مبلغ اندکی در حال انصراف هستند جنابعالی وهیئت دلال همراه چقدر به بیت المال ضربه زدید.خدائی هم هست شما وتیم همراه پیامبری دلال وکیانی دلال هم روزی باید جواب بدهید. مردم همدان را ساده می دانید خدا که هست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد