یاوری: پیکان شایسته‌تر بود و به پیروزی رسید

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: هر چند برای برد به مصاف پیکان رفته بودیم اما اتفاقات بازی موجب شد شکست بخوریم و معتقدم تیمی که شایسته‌تر بود به پیروزی رسید. 

محمود یاوری پس از بازی تیمش در مقابل پیکان در قزوین اظهار داشت: به هیچ عنوان به شانس اعتقاد ندارم و با وجود اینکه برای پیروزی به میدان رفته بودیم اما در زمین اتفاقاتی رخ داد که ما را از کسب امتیاز بازداشت.

وی افزود: بازیکن کلیدی پاس در خط حمله دو اخطاره شد و ما را دست خالی گذاشت. همچنین اشتباهات بچگانه مدافعان در خوردن گل سوم موجب شد بازی را واگذار کنیم.

یاوری تصریح کرد: ما نزدیک به 15 دقیقه هشت نفره بازی کردیم و موقعیت گل هم داشتیم اما شکست خوردیم و من این پیروزی را به علیدوستی، مربیان و هواداران قزوینی تبریک می گویم.

سرمربی پاس همدان خاطرنشان کرد: بازیکنان پاس قوی هستند و من به هواداران این نوید را می دهم که از تعطیلات طلایی لیگ استفاده می کنم تا تیم بهتر شود و همانطور که شاهین را در لیگ حفظ کردم اگر بازیکنان تلاش کنند این اتفاق برای پاس هم خواهد افتاد.

وی گفت: تیم پاس همدان هوادارانی بهتر از تیم قزوینی دارد و استاندار، وزیران علاقمند همدانی، آقای ملاحی و حامیان زیاد این تیم به وی‍ژه رئیس کانون هواداران پاس که یک پزشک است حلقه‌ای از حامیان قوی را برای تیم تشکیل داده که می تواند به موفقیت تیم کمک کند.

یاوری در خصوص انتقال تیم‌های لیگ به استان‌ها هم چنین اظهار داشت: این که هر استان یک تیم داشته باشد خیلی خوب است اما باید از رده‌های پائین شروع کنند و شرکت‌های بزرگ صنعتی می توانند با حمایت مالی از تیم‌ها به پیشرفت ورزش در استانها کمک کنند.

وی در خصوص استفاده از مربی خارجی در فوتبال کشور هم اظهارداشت: باید زیربنای فوتبال را بسازیم و حضور مربیان مطرح خارجی در تیم های رده‌های پایه و همچنین یک مربی ایرانی خوب برای بزرگسالان که در کنارش یک مشاورخارجی خوب هم باشد می تواند به فوتبال ما کمک کند.

در هفته بیستم لیگ برتر تیم پیکان قزوین با نتیجه 3 بر یک پاس همدان را در ورزشگاه شهید رجایی قزوین شکست داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
همدانی 1389/10/03 ساعت 13:51

احتمالا تیم شایسته تر مربی شایسته تری هم داشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد