محمود یاوری: تعطیلی لیگ یک فرصت طلایی برای پاس است

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: اگر امید نداشتم به تیم پاس نمی‌آمدم.

محمود یاوری در رابطه با آخرین شرایط تیمش در آستانه آغاز هفته بیستم لیگ برتر فوتبال و دیدار با پیکان اظهار کرد: شرایط تیم خیلی خوب است. با توجه به بهبود وضع هوا این هفته، توانستیم تمرین‌های بسیار خوبی انجام دهیم. فقط 2-3 بازیکن مصدوم داریم که سعی می‌کنیم از این بازیکنان استفاده نکنیم، اما در کل وضعیت‌مان خوب است و هیچ مشکلی نداریم.

یاوری ادامه داد: در این چند روزی که به پاس آمدم، طبق شناختی که از این تیم پیدا کرده‌ام متوجه شدم که بازیکنان بسیار خوب و جوانی در این تیم حضور دارند که بسیار مشتاق موفقیت هستند. مدیریت باشگاه هم که پیش از این امتحان خود را پس داده است و مردم همدان هم امیدواری‌های زیادی به این تیم دارند. انشاالله بتوانیم در آینده نزدیک بهترین نتیجه‌ها را کسب کنیم.

یاوری در پاسخ به این سوال که چقدر به آینده پاس امیدوارید گفت: به هر حال اگر امید نداشتم که به این تیم نمی‌آمدم. ناصر خسرو می‌گوید، «شو خطر کن». ما هم خطر کردیم و به پاس آمدیم، اما به آینده این دو تیم خوشبینم.

وی در مورد پیکان هم گفت: آنها تیم خوبی هستند که با آمدن علیدوستی شکل و شمایل بهتری پیدا کردند و پتانسیل بالایی دارند قصد داریم که با پیروزی در این بازی ذخیره خوبی برای تعطیلات نیم فصل داشته باشیم. ضمن این که بازیکنان پاس نیز سه امتیاز به هواداران همدانی بدهکارند.

سرمربی پاس با بیان اینکه تعطیلی‌های پیش روی لیگ برای پاس یک زمان طلایی محسوب می‌شود گفت: این چند هفته‌ای که لیگ تعطیل خواهد بود، برای ما خیلی مهم است. چرا که می‌توانیم ساختار تیم را ترمیم کنیم و اگر مشکلی در تیم وجود دارد آن را رفع کنیم، برنامه ما هم به این صورت است که پس از یک هفته استراحت 10 روز در همدان تمرین می‌کنیم و پس از آن 10 روز به تهران خواهیم آمد و چند بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد و بعد از آن به همدان بازخواهیم گشت تا ادامه تمرینات‌مان را پیگیری کنیم.

محمود یاوری در رابطه با این صحبت مدیر روستا که گفته بود باشگاه پاس هنوز با او تسویه حساب نکرده بنابراین یاوری نمی‌تواند روی نیمکت پاس بنشیند، گفت: اصولا من روی نیمکت نمی‌نشینم، بغل نیمکت می‌ایستم. اگر این گونه است پس من هم شکایت کنم که چرا ویسی روی نیمکت صبا نشسته است. اصلا گوآردیولا هم نمی‌تواند روی نیمکت بارسلونا بنشیند، چون من راضی نیستم. اگر قرار باشد با شکایت من ویسی نتواند روی نیمکت بنشیند، من راضی نیستم. هیچ وقت حاضر نیستم که یک مربی به خاطر یک مربی دیگر از نشستن برروی نیمکت محروم شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد