مدارک پاسی‌ها تعدادی کاغذ پاره است؛

عمران زاده: رای محکومیتم را قبول ندارم 

مدافع پیشین تیم فوتبال پاس گفت: دوبار برای رسیدگی به پرونده ام به کمیته انضباطی رفتم اما مسئولان پاس نیامدند. 

حنیف عمران زاده پس از اعلام رای شکایت باشگاه پاس همدان از وی و محکومیت به پرداخت 40 میلیون تومان به این باشگاه، گفت: دو بار در جلسه کمیته انضباطی شرکت کردم تا به وضعیت این پرونده رسیدگی شود اما در هر دو نوبت پاسی ها نیامدند  و مدارکی هم که در دست دارند تنها چند کاغذ پاره است.

وی ادامه داد: پس از جلسه ای که با آقای شریفی داشتیم قرار شد هر دو طرف یک داور را برای مشخص شدن پرونده بیاورند که پاسی ها داور من را قبول  نکردندو من 60 میلیون تومان از باشگاه پاس دریافت کرده ام و حالا هم به دنبال باقیمانده طلبم هستم.

مدافع این فصل تیم فوتبال استقلال با شاره به محکومیتش برای پرداخت جریمه 40 میلیون تومانی به باشگاه پاس همدان گفت: من به هیچ عنوان این رای را قبول ندارم. در جلسه ای که با آقای عبداللهی دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داشتم ایشان گفتند چون پاسی ها دوبار در جلسه شرکت نکرده اند این پرونده را مختومه می کنیم. 

 

این خبر را در سایت بین المللی گل مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد