حاشیه های دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و استیل آذین تهران؛

از درگیری لیدرها تا فرهنگ سازی های معاونت فرهنگی پاس

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و استیل آذین تهران با حاشیه های زیادی همراه بود که درگیری لیدرها با یکدیگر و فرهنگ سازی های معاونت فرهنگی باشگاه پاس از جمله مهمترین آنها بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در خاتمه دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و استیل اذین تهران که عصر دیروز در ورزشگاه شهدای قدس همدان با تساوی دو تیم خاتمه یافت، یکی از لیدرهای پاس با لیدر سابق باشگاه که از حامیان سرسخت مدیر روستا، سرمربی پیشین این تیم بود، درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کردند.

*در این صحنه، معاون کانون هواداران پاس که از لیدرهای اینتیم نیز می باشد در اعتراض به رفتارها و صحبتهای لیدر سابق، به سمت وی حمله ور شد و با الفاظ رکیک وی و سرمربی سابق پاس را مورد خطاب قرار داد.

*این درگیری با وساطت رئیس کانون هواداران باشگاه خاتمه یافت.

*معاونت فرهنگی باشگاه پاس در راستای سیایتهای فرهنگی خود با نسب بنری که روی آن درج شده بود "با احترام به خود و دیگران از فوتبال لذت ببرید" شیوه جدیدی از رفتارهای فرهنگی و مهار تماشاگران در ورزشگاه را به نمایش گذاشته بود که تا کنون مشاهده نشده بود.

*تماشاگران حاضر در ورزشگاه در ابتدایی بازی پس از خواندن اسم بازیکنان پاس از بلندگوی ورزشگاه آنها را هو می کردند.

*با وجود گذشت مدت طولانی از برگزاری فستیوال فوتبال زیر 14 سال فوتبال آسیا، هنوز بنرهای مرتبط با این مسابقات در ورزشگاه باقی مانده و بخش های زیادی از فضای تبلیغاتی بالا سر تماشاگران مقابل جایگاه خالی است که نمای ورزشگاه را زشت جلو می دهد.

*قهرمانی مطلق، فرماندار همدان، سیدعبدی افتخاری، مدیرکل تربیت بدنی و عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال همدان از جایگاه ویژه نظاره گر این دیدار بودند.

*افتخاری با وجود کسالت خود را به این بازی رسانده بود تا از نزدیک شاهد این دیدار باشد.

*امیر شاپور زاده، مهدی محمدی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، حسین کعبی و کاظم برجلو غایبان استیل آذین در این مسابقه بودند.

*مجید حیدری، آرتور یدیگاریان، محمدابراهیم خسروی، هادی بلوری و مصطفی یوسف علیزاده نیز غایبان پاس همدان در این دیدار بودند.

*مصدومیت نادر احمدی، مدافع راست تیم فوتبال پاس همدان موجب شد تا این تیم ناچار شود در دقایق پایانی نیمه اول دست بهتعویض اجباری زده و حمید کاظمی را جایگزین وی نماید.

*یاوری در کنفرانس مطبوعاتی مخالفتش با حضور پاس در همدان را به مدیران قبلی ربط داد و رفاقتش با پیمبری، قائم مقام فعلی پاس را با نمایش حرکت خاصی از انگشت دست نشان داد.  

 

این خبر را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد