پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

پیمبری باید رسماً از مردم همدان عذرخواهی کند 

همه ساله و در ایام محرم از روز تاسوعا تا سوم عاشورا و به احترام شهادت سیدالشهداء این سایت تعطیل می شود، اما امسال و با توجه به شرایط و جو حاکم بر فوتبال همدان از امروز (اول محرم) پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

در مرحله دوم، به سبب اعمال سیاست های نامشخص هیئت مدیره باشگاه پاس همدان در برنامه ریزی و تعین سیاستهای کلان این باشگاه که موجب سردرگمی اصحاب رسانه شده و در اعتراض به توهین ها و جوسازی های قائم مقام و سرپرست باشگاه پاس همدان بر علیه همدان و مردم این شهر، در راستای حفظ رسالت خبرنگاری، پرهیز از درگیر شدن در حاشیه ها و غوطه ور شدن در فضای آلوده و ابری این روزهای آسمان فوتبال همدان، تا مساعد شدن اوضاع و شفاف شدن شرایط، این پایگاه تعطیل است.

در روزگاری که پاس خوب نتیجه نمی گرفت، بنده و کلیه همکاران ورزشی نویس که به رسالت خبری و حرفه ای خود آگاه بودیم، دست بر قلم برده و از روی دلسوزی، مشکلات و ایرادات کار را گوشزد نمودیم.

اما امروز شاهد این هستیم که افرادی با عملکرد مشخص، در شرایطی که کوچکترین بهایی را برای همدان و مردمانش قائل نبودند و در مصاحبه با رسانه ها و علی الخصوص رسانه ملی، در برنامه 90 بی ترمز بر همدان و همدانی ها تاختند، با عزت و احترام به جایگاه قبلی بازگشته تا دوباره به راه خویش با رویکرد قبلی ادامه دهند. 

ارزش، جایگاه و منزلت همدان و مردمانش بسیار بالاتر از آن است که اجازه دهیم این گونه جسورانه، افرادی که خود را متولد این شهر معرفی می کنند، بر سرزمین الوند تازیانه کشیده و بر برمردمانش بتازند؛ پیمبری باید در رسانه ملی و برنامه پر مخاطب 90 از مردم همدان عذرخواهی کند.

اکنون قلب ها آنگونه که باید برای این تیم نمی تپد و کسی به فکر این تیم نیست، چرا ما کاسه داغ تر از آش شویم، تا هم در مضان اتهام به "حاشیه سازی"، "فتنه پردازی"، "جوسازی"، "خط گرفتن"، "خط دادن" و مواردی از این دست که مدیران پاس با آن واژگان ما را مورد خطاب قرار داده و شرمنده مهرورزی های خویش می نمایند، قرار گیریم و هم در کامنت ها، ایمیل ها و پیامک ها مورد لطف و محبت عوامل و دست پرورده های ایشان واقع شویم.

از زمانی که کرم‌رضا پیریایی، استاندار همدان و رئیس هیئت مدیره باشگاه پاس همدان، فرصتی را برای کادر مدیریتی پاس همدان تعین کرد، به احترام وی سکوت کردیم و هیچ انتقادی را منتشر نکردیم، اما مدیران پاس عدم نتیجه گیری های خود در آن سه دیدار را نیز به قلم منتقدان و اصحاب رسانه ربط دادند.

آری ما به یاوه نوشته بودیم که پای "ادونو بوکو" هافبک خارجی پاس به علت اشتباه پزشک این تیم، بد جوش خورده و تا زمانی که مجدداً عمل نشود نمی تواند به میادین بازگردد، زیرا او در مستطیل سبز و بر روی چمن ورزشگاه های ایران هنر نمایی کرده، گل می زند، گل می سازد و در زمین آقایی می کند!!

آری سعید لطفی به اشتباه جذب پاس نشده بود و نه تنها قراردادش ابطال نشد، بلکه در قلب دفاع پاس به میدان رفت و مانع از موفقیت مهاجمان حریف در گلزنی شد!!

آری ما اشتباه می کردیم؛ مصدومیت سامان صفا طبق وعده سایت پاس در موعد مقرر رفع شد و وی در دیدار با ذوب آهن به میدان رفت، بازوبند کاپیتانی را مجدداً به بازو بست و پاس از آن بازی به بعد دیگر گلی دریافت نکرد. 

آری برداشت ما اشتباه بود که گفتیم فریب این جایگاه چهارمی را نخورده و به خود غره نشویم، زیرا ما در پایان نیم فصل نه تنها جایگاه مان متزلزل نشد، بلکه به مقام قهرمانی نیز رسیدیم. 

آری ...... و صدها آری دیگر  

در شرایطی که مدیران پاس همدان چند مرحله از سمت خود استعفا دادند و بار دیگر به جایگاه قبلی بازگشته و مورد لطف، عنایت و از همه مهمتر حمایت قرار گرفتند، هیچ حمایت یا تقدیر رسمی از سوی هیچ شخص حقیقی یا حقوقی از خبرنگاران و ورزشی نویسان که دلسوزانه موانع و مشکلات موجود را یادآوری و گوشزد کرده بودند،‌صورت نپذیرفت تا مثُل سنگ روی یخ در مورد این گروه صادق شود و با بازگشت مجدد مدیران ناکام، مجوز تاختن به خبرنگاران رسماً صادر شده باشد.  

از سویی دیگر سوال اینجاست؛ کسانی که در مصاحبه های خود به صورت محکم و مشدد اعلام کرده بودند که به هیچ وجه به همدان و پاس باز نخواهند گشت، چرا و چگونه و با چه رویی دوباره سکان هدایت و رهبری پاس را بر عهده گرفتند؟

از استاندار همدان نیز انتظار می رفت، وقتی شرط کسب 4 امتیاز را برای ملاحی و یارانش تعیین کرد و آنها نتوانستند به این مهم نائل شوند، ‌روی موضع خود ایستادگی می‌کرد و مجدداً امکان بازگشت آنها بر مسند کار را فراهم نمی نمود.  

از سویی دیگر تا زمانی که نگاه به رسانه ها، نگاه ابزاری باشد،‌ صاحبان قلم و اصحاب رسانه نمی توانند به آنچه رسالت خبرنگاری و و ظیفه رسانه‌ای نامیده می‌شود،‌ نائل شوند.

اکنون امیدواریم با تعطیلی این سایت، غلاف شدن قلم ورزشی نویسان و عدم طرح مشکلات موجود در پاس، این تیم نتایج مثبتی را گرفته و باعث شادی هواداران شود. 

از همکاران عزیز نیز تقاضامندیم از ارسال مطالب امتناع ورزند، چرا که امکان انتشار هیچ مطلبی تا اطلاع بعدی و فعالیت دوباره سایت، وجود ندارد. 

اما از آنجایی که ما به شهر و نماینده شهرمان تعصب داریم، منتظر می مانیم تا عملکرد افراد بار دیگر سنجیده شود و وای به حال کسانی که نتوانند در راه موفقیت پاس کاری انجام دهند؛ روزی که سکوت ما شکسته شود، مطمئناً انتقادات شکل جدیدی به خود خواهد گرفت و جبران خاموشی این مدت را خواهیم کرد و حسابی از خجالت مقصرین در خواهیم آمد. امیدواریم این گونه نشود .... 

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم                             موجیم که آرامش ما عدم ماست

 

علی ثقفی- مدیر پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان

نظرات 24 + ارسال نظر
یک هوادار 1389/09/17 ساعت 10:47

حیفه چرا میخواین تعطیل کنید؟
ما همیشه اخبار کامل از پاس رو اینجا می خوندیم

پرویزی 1389/09/17 ساعت 10:50

شما کار خودتان را انجام دهید . چکار دارید با اینکه هیئت مدیره چه نظری دارند!
البته در اینکه آقای پیمبری باید از مردم همدان عذرخواهی منه با شما موافقم
حالا مربی کی میشه؟
خبر بذارید و به کارتان ادامه دهید!

[ بدون نام ] 1389/09/17 ساعت 10:52

دروغ سیزده است؟

حمید 1389/09/17 ساعت 11:19

حرفهای پیمبری تو برنامه 90 دل همه همدانی ها را به درد آورد

شایان 1389/09/17 ساعت 11:38

تنها امیدواریم شرایط پاس بهبود یابد
نگرانی ها از عدم نتیجه گیری و سقوط تیم بود حالا از خیلی چیزای دیگه....................
با احترام به همه دوستداران واقعی پاس نظر علی را تایید می کنم این تناقضات جای بحث بسیاری داره
هر چه بگنند نمکش می زنند
وای به روزی که بگنند نمک

محمودی 1389/09/17 ساعت 11:53

تعطیلی سایت نشانه اینه که شما کم آوردید
اگه کم نیاوردید باید ادامه بدید

[ بدون نام ] 1389/09/17 ساعت 12:06

چرا میزنی صحرای کربلا برادر من؟ اتفاقا این جور موقع ها که تیمها وضعیت آشفته ای دارن رسانه ها نقششون بیشتر از گذشته میشه. شما به جای تعطیل کردن اینجا بهتره یه مصاحبه ای چیزی با حاج بابایی، پیریایی و بقیه داشته باشی ببینی الان مدیر کیه؟ مربی کیه؟ و اینکه روز جمعه کی رو نیمکت پاس می شینه؟ نه اینکه بزنی صورت مسئله رو پاک کنی !!

ملکی 1389/09/17 ساعت 13:21

1. آمدن باشگاه پاس با استفاده از رانت به همدان کار اشتباهی بوده که نباید انجام میگرفت !!!!
2. برنامه 90 از ابتدا نیز چنین موضعی داشت ولی هیچکس آنرا قبول نداشت و بدترین تهمت ها به این برنامه انجام گرفت !!!
3. خبرنگاران همدانی و مخصوصا این سایت از ابتدا نقش انتقادی در جهت بهبود کیفیت و عملکرد باشگاه داشته اند .
4. از تعطیلی سایت خوشحال نیستم ولی پیشنهاد بنده اینه که شما در این برهه حساس بکار خود ادامه دهید و ......
با سپاس

علیرضا 1389/09/17 ساعت 14:51

ما از شما انتظار بیشتری داریم
و خواستار ادامه اطلاع رسانی مثل گذشته هستیم
مگر همدان چند نفر خبرنگار ورزشی داره؟
شما هم سکوت کنید، خوش به حال بعضی ها میشه که دیگه هر کاری میخوان انجام بدهند.

[ بدون نام ] 1389/09/17 ساعت 15:54

محمود یاوری در همدان؛ سرهنگ جانشین اصغر مدیر؟
http://www.goal.com/iran/news/1825/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/2010/12/08/2251432/%D9%85%D8%AD%D9%85%D9%88%D8%AF-%D9%8A%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%8A-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%8A%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D8%BA%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%8A%D8%B1

دریا 1389/09/17 ساعت 19:19 http://www.daryaa.blogsky.com

آبروی حسین به کهکشان می ارزد
یک موی حسین بر دو جهان می ارزد
گفتم که بگو حسین را قیمت چیست
گفتا که حسین بیش از آن می ارزد.

mr.mazhari 1389/09/17 ساعت 21:56

جناب آقای ثقفی من فکر میکنم این جملات شما نه تنها حرف شما ورزشی نویسان که حتی من فوتبالب دوست وحتی آن پیرمرد ناشنوائی که هر بازی باذوق واشتیاق به استادیوم میاد نیز هست همه این صحبتها رامیزنند حتی من که از همدان بدورم نیز از همکارانی که ازطرفداران تراکتورسازی تبریز هم هستند امروز با نگاه تعجب به این تصمیم هیئت مدیره نگاه میکنند ومیگند مسئله راشما در جائی دیگر جستجوکنید ومن هم با این دوستان موافقم که مساله چیز دیگریست که من وشماخوب آن را میفهمیم اما دریغ از عنوان آن به امید آن روز که حق به حقداربرسد هرچند که تاریخ خلاف آن را همیشه ثابت کرده........

نوروزی 1389/09/17 ساعت 22:00

سلام ، دوست عزیز ! همدانی ها را به این دلیل مردمی آرام می دانند که بسیار اهل سکوت هستند وزود جا را به جا خواهان وامی گذارند اگر آقای پیمبری به مردم هر استانی توهین کرده بود از شهر بیرونش می کردند . اگر درد آشنایان زمین و زمان را خالی نکنند دور به دست حرافان نمی افتد .

از طرفی از ااینکه این سایت داره تعطیل میشه ناراحتم چون واقعیت ها رو فقط از طریق سایت شما مشاهده میکردیم و نظری که یکی از دوستان بدون نام داده بودن در مورد مصاحبه با هیئت مدیره کار خوبیه که توجهیش رو میشه با صحبتی که ما هر وقت خواستیم حرفی رو بزنیم تو نطفه خفه شدیم دونست

بهر حال پیمبری باید عذر خواهی بکنه و الا مردم همدان و هوادارایی که واقعا همدان رو دوست دارند ساکت نمینشیند مطمئن باشید.

به قول شایان

هر چه بگنند نمکش می زنند
وای به روزی که بگنند نمک

پیام 1389/09/18 ساعت 00:19 http://payam-68.blogfa.com

سلام ... من معتقدم تعطیلی سایت هیچ فایده‌ای نداره. اگر امکانش است حرکات دیگری انجام بدهید. مثلا امضای طومار یا چیزهایی مثل این. الان دیدم قوام پور نازنین هم وبلاگش را تعطیل کرده. به خدا الان وقت این کارها نیست. با همین نیمچه اطلاعاتمان را همین وبلاگ‌ها و سایت‌ها به دست می‌آوریم ... موفق و پیروز باشید

علی 1389/09/18 ساعت 08:59

نرو نرو جون دادا نرو تو خوبی من بدم من میرم تو بمان بمان اجازه می دی واسطت راهپیمانی کنیم تعارف نکن علی جان دوستت داریم

جلال 1389/09/18 ساعت 09:03

چرا تعطیل می کنید ؟
این روش درستی نیست ؟
شما باید ادامه دهید و از مسائل پشت پرده، پرده‌برداری کنید!
مدیر روستا گفته که استعفا نداده، ‌انگار دورش زدند!
معلوم نیست چه خبره ؟
یاوری میاد یا نمیاد ؟
هیئت مدیره نتونسته بودند تو این مدت مدیر پیدا کنند، اینه که از روی ناچاری ملاحی و پیمبری رو دوباره برگردوندن !
متاسفانه هیچ کس اهمیت نمیده و اصلا توجهی به پاس نداشتند که تو این مدت دنبال مدیر نگشتند!؟

[ بدون نام ] 1389/09/18 ساعت 09:19

فکر کنم امروز و فردا یاوری به عنوان سرمربی معرفی بشه. انتخاب بدی نیست. تخصصش نجات دادن تیمهای در حال سقوطه.

محمودکاتبی 1389/09/18 ساعت 09:53

روزگاری توی فوتبال اماتورهرچه بودعشق بود وتعصب/که بسیار زیبابود/توی فوتبال حرفه ای امروز هرچه هست پول است ووظیفه/اشکالی هم ندارد !!/------غلام همت انم که زیر چرخ کبود-زهرچه رنگ تعلق پذیرد ازاد است!--۱-حرمت تدبیروقلم خبرنگارشریف وباانصاف/۲-فریادهواداردلسوزوعاشق/----------------------------------راستی تا یادم نرفته:حضورتیم نفت رو به مردم شریف استان مرکزی تبریک میگم وبه سرمربی فعلی ان تسلیت!

مجتبی 1389/09/18 ساعت 10:16

سلام علی جان
به قول معروف صلاح مملکت خویش را خسروان دادنند و بس
اما بخ نظر بد موقعی داری خداحافظی میکنی
ممکن دوستان ولایتی فکر کنند که برنده این مارتن شده اند
اما بهتره که بدونن با اون صحبت هایی که آقای به اسطلا همدانی زده دیگه بین مردم هیچ جایگاهی ندارن
مطمئن باشید زمستان میرود و روسیاهیش به ذغال میماند
امیدوارم در فکرت تجدید نظر کنی
خداحافظ دوست عزیز

[ بدون نام ] 1389/09/18 ساعت 11:58

شما که اطلاع رسانی نمی کنی. مجبوریم ما خبر بدیم.

سرمربیگری یاوری در پاس همدان قعطی شد / مدیرروستا سرمربی صبای قم می شود


http://www.pana.ir/NSite/FullStory/News/?Id=7355

دریا 1389/09/18 ساعت 23:00 http://www.onlyyou.blogsky.com

سلام
هروقت برگشتی یه سر به ما یزن
التماس دعا

شب نویس 1389/09/19 ساعت 18:10 http://shabnevisi.ir

\"بی‌پول به بازار نرو که آشت ندهند صد نعره زنی هیچ جوابت ندهند\"

[ بدون نام ] 1389/09/20 ساعت 00:38

پاس با سامان 10 بازی 9 گل خورده و 16 امتیاز
پاس بی سامان 8 بازی 13 گل خورده و 3 امتیاز
----
از 16 بازی آینده باید بین 20 تا 22 امتیاز بگیریم اگه میخوایم همچنان لیگ برتری باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد