توان و امکان مدیر عاملی پاس را ندارم

اولیایی: شاید استعفا مانور مدیریتی باشد 

مدیر عامل پیشین باشگاه پاس همدان گفت: توان و امکان انجام امور اجرایی و قبول مدیریت باشگاه پاس را ندارم. 

کاظم اولیایی در مورد اینکه یکی از گزینه‌های مدیر عاملی باشگاه پاس همدان است، گفت: در هفته‌های گذشته اعلام کردم، در خدمت باشگاه پاس بوده و برای حفظ این تیم در همدان تمام تلاشم را بکار می‌بندم اما نه در توانم است و نه امکانش را دارم تا به عنوان نیروی اجرایی به عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت کنم.

وی با بیان اینکه لطف دوستان است که من را به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه اعلام کردند، افزود: مدیران توانمندتر، جوان‌تر و با انگیزه‌‍تر از من نیز هستند که می‌توانند با قبول مدیریت باشگاه پاس، برای این باشگاه مفید باشند. من از همین جا قول می‌دهم هر مدیریتی که باشگاه پاس کارش را آغاز کند، با تمام وجود برای موفقیت به وی کمک می‌کنم.

مدیر عامل پیشین باشگاه‌های استقلال تهران و  پاس همدان خاطرنشان کرد: باشگاه پاس از لحاظ ساختاری وضعیت مناسبی دارد و هر مدیر جدید از این لحاظ مشکلی نخواهد داشت. ما حتی دو سال پیش زمانی که نمایندگان AFC برای ارزیابی وضعیت باشگاه‌های کشور به ایران آمده بودند، در رتبه دوم امکانات بین باشگاه‌های ایران قرار گرفتیم.

وی در این خصوص اضافه کرد: فوتبال همیشه بالا و پایین دارد و نتایج آن جزو زیبایی‌های مسابقه است ولی قطعا یک شوک می‌تواند باعث شود تیم پاس به شرایط مطلوب گذشته بازگردد.

اولیایی در مورد اینکه چه افرادی گزینه مدیر عاملی این باشگاه هستند، اظهار داشت: شنیده ام برهانی نژاد مدیرعامل جوانی که باعث شد مس کرمان دو فصل پیش آسیایی شود، یکی از گزینه‌هاست، همین طور از آقایان شیری و حق وردی هم برای این سمت نام برده شده است. قطعا هر کسی که بیاید می تواند به موفقیت تیم کمک کند.

وی همچنین در مورد استعفای کریم ملاحی مدیر عامل باشگاه پاس تاکید کرد: در گذشته ایشان دو بار دیگر هم استعفا داده است. به نظر من ممکن است این یک مانور مدیریتی باشد، البته تاکید می‌کنم ملاحی مدیر توانمندی است.

اولیایی در پایان گفت: البته به عنوان یک برادر به آقای ملاحی توصیه می‌کنم در انتخاب نیروهایش بیشتر دقت کند تا بتواند در هر جایی که هست موفق تر باشد.

کریم ملاحی مدیرعامل باشگاه پاس همدان پس از شکست این تیم برابر استقلال در هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر از سمت خود استعفا کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد