پیشنهاد به هیئت مدیره در آستانه تغییرات مدیریتی پاس همدان؛

فردی مطلع را به عنوان ناظر هیئت مدیره برگزینید

اکنون که تغییرات مدیریتی در دستور کار هیئت مدیره باشگاه پاس همدان قرار گرفته، انتصاب فردی مطلع جهت بررسی مستمر عملکرد این باشگاه پیشنهاد می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، با توجه به شرایط بوجود آمده در باشگاه پاس همدان که تغییرات مدیریتی این تیم را موجب می گردد، به هیئت مدیره باشگاه پاس همدان پیشنهاد می شود فردی مطلع در زمینه امور اداری، مالی، ورزشی و فرهنگی را به عنوان ناظر هیئت مدیره در امور اجرایی باشگاه منصوب نمایند تا به طور مستمر عملکرد مدیریت و کادر فنی و حواشی باشگاه پاس همدان را زیر نظر گرفته و به هیئت مدیره گزارش ارائه نماید.

همانطور که همه اهالی فوتبال در همدان واقفند، اعضای هیئت مدیره باشگاه پاس همدان را تعدادی از مسئولان و مقامات ارشد استانی و کشوری تشکیل می دهند که مشغله کاری بسیاری زیادی را دارند.

این افراد به سبب شرایط کاری که دارند، فرصت و امکان پیگیری مسائل باشگاه به صورت روزانه یا حتی هفتگی را ندارند و این مساله باعث می شود که نظارت کافی بر عملکرد مدیریت باشگاه پاس وجود نداشته باشد.

سیستم کار باشگاه پاس پس از انتقال به همدان در 4 فصل اخیر به این صورت بوده که مدیرعامل در اکثر مسائل تصمیمات کلیدی را اتخاذ کرده که در برخی اوقات به ضرر تیم و همدان تمام شده است.

در سیستم مدیریتی امروز دنیا قائم به فرد بودن به هیچ وجه تائید نمی شود و حتی در بالاترین رده های مدیریتی در سطوح سیاسی و اقتصادی نیز مدیران از مشاوره ها و تیم های کار گروهی بهره می برند.

اگر در باشگاه پاس همدان فردی به عنوان ناظر هیئت مدیره مستقر شده و به صورت روزانه و مستمر کلیه عملکرد فنی و مدیریتی این باشگاه را زیر نظر گرفته و به هیئت مدیره گزارش دهد، دیگر شاهد بروز مشکلات و ایرادات کاری پس از گذشت مدت طولانی نخواهیم بود؛ با این روش از بروز مسائلی چون پرونده جنجالی عمران زاده، مسافران پاس در اردوی هلند، درگیری و توهین افکنی سایت پاس با خبرنگاران، مسائل پیرامون قرارداد بازیکنان و مواردی از این دست، جلوگیری می شود.

هرچند در هیچ باشگاهی این شرایط وجود ندارد و تعریف شده نیست، اما شرایط هیئت مدیره باشگاه پاس همدان می طلبد که برای جلوگیری از بروز ضعف های مدیریتی و اجرایی احتمالی آتی، این کار در دستور کار قرار گیرد.

این پیشنهاد را بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی مدیرعامل پاس خواهد شد، مطرح نموده‌ایم و امیدواریم هیئت مدیره پاس با در نظر گرفتن جمیع موارد طرح شده این پیشنهاد را بررسی نمایند که در صورت تائید به عنوان یکی از برنامه های آتی در دوران مدیریت جدید در دستور کار آنها قرار گیرد. 

 

علی ثقفی- مدیر پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد