در شرایطی که مدیران پاس این تیم را رها کرده‌اند؛

عباس صوفی در راه مدیرعاملی پاس همدان 

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: در شرایطی که مدیران پاس پس از پذیرش شکست در برابر استقلال این تیم را رها کرده و به همدان باز نگشته‌اند، رایزنی‌های هیئت مدیره بر شانس بالای عباس صوفی برای مدیرعاملی این تیم دلالت دارد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بر اساس اطلاع حاصله از رایزنی‌های انجام شده، با مطرح شدن گزینه‌های جایگزین برای مدیریت باشگاه پاس، با توجه به شرایط موجود که ملاحی و پیمبری تیم را تنها گذاشته و پاس در آستانه دیدار با مس کرمان قرار دارد، استاندار همدان تمایل بر انتخاب عباس صوفی به عنوان گزینه جایگزین دارد چرا که نمی‌شد نماینده همدان را بی سرپرست و مسئول رها کرد.

از سویی دیگر هنوز هیچ استعفانامه رسمی از سوی ملاحی و همکارانش به دست هیئت مدیره نرسیده است.
انتخاب صوفی به عنوان قائم مقام باشگاه پاس برای جلوگیری از ایجاد هرج و مرج و کنترل اوضاع این تیم برای مسابقات پیش رو، تا قبل از تعطیلات یک ماهه لیگ انجام می‌شود.
پر واضح است که در صورت قطعی شدن استعفای ملاحی و عدم بازگشت وی به همدان، عباس صوفی، رئیس فعلی هیئت فوتبال همدان که مورد اعتماد و وثوق کرم‌رضا پیریایی نیز هست، به سمت مدیرعامل باشگاه پاس همدان منصوب می‌شود.
هرچند استعفا و ترک کار ملاحی در رسانه ملی منتشر شد و روزنامه‌های ورزشی سراسری و خبرگزاری‌ها روزهای گذشته به صورت گسترده به این موضوع پرداختند،‌ اما ملاحی هیچ واکنشی به این موضوع نداشت و در مقابل تلفن همراه خود را نیز خاموش کرده تا مهر تاییدی بر خبر استعفا زده باشد.
این شرایط،‌ صوفی را به مدیر عاملی پاس همدان نزدیک‌تر می‌کند و استاندار همدان نیز منتظر دریافت استعفانامه رسمی از ملاحی است تا حکم مدیرعاملی صوفی را امضا کند.  

 

این مطلب را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/09/14 ساعت 17:26

مربی کی میخواد بشه؟ لوکا هم که رفت تبریز. الان از بین مربیان با سابقه آدمایی مثل فیروز کریمی، فرهاد کاظمی، اکبر میثاقیان، نادر دست نشان، محمود یاوری و رسول کربکندی بیکار هستن که البته اکثر اینها هم مشوری هستند !

به این جمع دکتر بیژن ذوالفقار نسب، افشین پیروانی، مجتبی تقوی و محمود یاوری را هم اضافه کنید.

[ بدون نام ] 1389/09/15 ساعت 10:20

یاوری رو گفتم. حالا تقوی باز یه چیزی ولی پیروانی چندان جالب نیست. اگه بشه فیروز کریمی بیاد از همه بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد