رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان در گفتگو با فارس؛

شمسی پور: اگر به داد پاس نرسند سقوط خواهد کرد

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال همدان گفت: تیم پاس این فصل خوب بسته نشده و اگر مسئولین هرچه زودتر فکری به حال آن نکنند، در پایان فصل شاهد سقوط این تیم خواهیم بود.

علیرضا شمسی پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در همدان افزود: در هفته های ابتدائی این فصل و زمانی که در پایان هفته ششم پاس در رده چهارم جدول قرار داشت، مصاحبه ای انجام دادم و گفتم که این رده، جایگاه واقعی پاس نیست و این تیم خوب بسته نشده است.

وی ادامه داد: به عنوان یک همدانی از جایگاه پاس در آن مقطع بسیار خوشحال بودم اما با وجود حضور 7-8 تیم حرفه‌ای که تیم‌های خوبی بسته بودند و در آن مقطع در رده های پائین‌تر قرار داشتند، مشخص بود که خود را خواهند رساند و اجازه نخواهند داد تیم پاسی که خوب بسته نشده در بالای جدول باقی بماند.

رئیس تربیت بدنی سپاه استان همدان با اشاره به اینکه پاس همدان این فصل از بازیکنان اسمی تهی است، اظهار داشت: این تیم در ابتدای این فصل حدود 13 بازیکن فصل گذشته‌اش را از دست داد که از این تعداد 11 نفر در ترکیب ثابت به میدان می رفتند.

شمسی پور با بیان اینکه کادر فنی پاس برای فصل جاری حدود هشت میلیارد ریال حقوق دریافت کرده، ابراز کرد: با این مبلغ می شد یک مربی برزیلی یا آرژانتینی استخدام و به طور غیر مستقیم و عملی یک پایگاه پرورش مربی را در همدان دایر کرد که در کنار آن مربی بزرگ قرار بگیرند و از وی کار یاد بگیرند.   

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان با مثبت ارزیابی کردن استعفای کریم ملاحی پس از قبول شکست در برابر استقلال، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه به تیم تلنگری وارد شده، مدیر جدید می تواند با جذب چند بازیکن جدید تیم را تقویت کند و حتی اگر بازیکن هم نگیرند، شوک وارده می تواند بسیار موثر باشد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان مهمترین ضعف فنی پاس را چارچوب دروازه این تیم دانست و تاکید کرد: مهدی اسلامی در دیدار برابر استقلال از زوایای بسته گل دریافت کرد و روی گلهای خورده مقصر بود.

وی نبود یک هافبک طراح را به عنوان یکی دیگر از ضعف‌های فنی پاس برشمرد و افزود: پاس از نظر دوندگی، انگیزه و جوانی نسبت به سایر تیم‌ها خیلی بهتر است اما نبود یک مهاجم تمام کننده که با گلزنی زحمات بازیکنان را به ثمر برساند، موجب عدم توفیق پاس در این فصل از رقابتها شده است.

علیرضا شمسی‌پور با تاکید بر این نکته که ملاحی مدیر با تجربه‌ای است و نباید در ابتدای فصل اجازه بسته شدن تیم به صورت کاملا جوان را می داد، ابراز داشت: در شرایطی که تیم های حاضر در لیگ برتر نجومی هزینه کرده اند و مشخص بود که پاس کار سختی را پیش رو خواهد داشت، در بد بسته شدن تیم ملاحی نیز به عنوان مدیر باشگاه مقصر است.

این پیشکسوت فوتبال همدان در خاتمه تاکید کرد: مدیرعامل بومی برای پاس بسیار  مناسب تر است اما در مورد سرمربی، پاس به یک مربی بزرگ احتیاج دارد که گزینه خارجی برای این تیم مناسب تر است. 

 

این مطلب را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد