همیشه آماده رفتن بوده‌ام؛

مدیرروستا: بازیکنانم تحت تاثیر نام استقلال بودند

اصغر مدیرروستا گفت: از زمانی که به پاس آمدم آماده رفتن بودم و اگر هم بگویند بمان با قدرت می‌مانم و به کارم ادامه می‌دهم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پس از شکست تیمش با نتیجه 3 بر 2 در مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر در نشست خبری پس از بازی با اشاره به جوان بودن تیمش اظهار کرد: شاگردان من در 20 دقیقه ابتدایی تحت تاثیر شرایط ورزشگاه آزادی و نام بزرگ استقلال قرار گرفته بودند و این باعث شد که بازی همیشگی خود را انجام ندهیم و در نیمه اول دو گل بخوریم.  

مدیرروستا افزود: در نیمه دوم با فروکش کردن استرس بازیکنان، بازی بهتری ارائه دادیم و در بیشتر زمان‌های بازی صاحب توپ و میدان بودیم؛ اما در همین حین گل سوم را دریافت کردیم که این باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

وی با اشاره به بازی استقلال نیز گفت: استقلال هم تیم بسیار خوبی است و از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است اما ما یکسری بازیکن جوان داریم و همین موضوع که آنها در دقایقی از بازی توانستند سرتر از بازیکنان استقلال باشند بسیار جای تقدیر دارد. در عین حال برای بازی بعد باید به ساختار دفاعی تیم بیشتر توجه کنیم و نقایص‌مان را رفع کنیم چرا که امروز در بازی "من تو من" خیلی کم دقت عمل کردیم.

سرمربی پاس همدان در پاسخ به این سوال که با این نتایج نتوانسته‌اید به آن حد از امتیازاتی که باشگاه برای کسب آن به شما اولتیماتوم داده بود، برسید گفت: من اصلا این چیزها را نشنیدم و نمی‌دانم راجع به چه اولتیماتومی صحبت می‌کنید.هیچ کس به من اولتیماتومی نداده است. از زمانی که من به پاس آمدم این امکان وجود داشت که من را بردارند اما در 9 هفته اول به دلیل بردهایی که کسب کردیم این موضوع امکان نداشت در عین حال اکنون با عدم نتیجه‌گیری این موضوع‌ها را مطرح می‌کنند. من به درخواست ملاحی و استاندار همدان به پاس آمدم چرا که خودم دوست داشتم این فصل در تهران مربیگری کنم.

مدیرروستا ادامه داد: از زمانی که به پاس آمدم همیشه آماده رفتن بوده‌ام که ساکم را جمع کنم و بروم؛ اما اگر هم بگویند بمان با قدرت می‌مانم و به کارم ادامه می‌دهم. امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان مصدوم‌مان نتایج بهتری بگیریم البته الان هم شرایط پاس خیلی بد نیست اما باید زمان بگذرد تا وضع از این بهتر شود. به اعتقاد من در 17 بازی گذشته ما فقط در دو بازی مستحق باخت بودیم و در سایر بازی‌ها از تیم‌ها سرتر بودیم و برخلاف جریان بازی گل می‌خوردیم.

وی با اشاره به اینکه قبول دارد پاس بازی نتیجه‌گرایی را ارائه می‌دهد، گفت:‌ فوتبال‌مان نتیجه‌گرا است و می‌دانم که به خاطر همین موضوع این مسائل را مطرح می‌کنند اما باید توجه کرد که من از بازیکنان بسیار جوانی استفاده می‌کنم که همه آنها از آینده خوبی برخوردارند و می‌توانند برای ما مثمر ثمر باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد