با ثبت هفتمین باخت پاس همدان؛

آقای استاندار مدارا کافیست، مردم از شما انتظار دارند

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: با توجه به ثبت هفتمین باخت پاس همدان در لیگ برتر از هیئت مدیره این تیم به خصوص در رأس آن استاندار همدان انتظار می‌رود تغییرات لازم را در کادر مدیریتی و فنی این تیم به وجود آورند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال پاس همدان با قبول شکست در برابر استقلال تهران، هفتمین شکست این فصل خود را تجربه کرد تا اوضاع این تیم بیش از پیش بحرانی شود.

در شرایط کنونی از هیئت مدیره این تیم که در رأس آن استاندار همدان قرار دارد، انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر دست به کار شده و تغییرات اساسی را در این تیم به وجود آورند.
با توجه به شرایط تیم پاس و به احترام اعضای هیئت مدیره این تیم که فرصتی را برای پاس قائل شده بودند، مدتی را در سکوت سپری کردیم اما اکنون که مدیریت باشگاه نتوانسته پاسخ حمایت و اعتماد استاندار همدان را به درستی بدهد، وقت آن فرا رسیده تا برخی ناگفته‌ها و مباحث جدید را در خصوص پاس همدان در بخش‌های جدید طرح کنیم.

*3 امتیاز در 8 دیدار فاجعه است 
 

به راستی مسئولان پاس چگونه می‌توانند به روی هواداران و مردم همدان نگاه کنند که چنین جسورانه مصاحبه می‌کنند و می‌گویند که با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند یا هنوز معنی واژه قدرت را به درستی درک نکرده‌اند و یا اینکه سنگ پای قزوین را از رو برده‌اند.
هواداران متعصب و با غیرت پاس همدان تحمل اوضاع کنونی این تیم را ندارند و این مسئله مقامات استانی و کشوری را از یکی از اهداف این انتقال که ایجاد روحیه شور و نشاط در جوانان همدانی بود، دور می‌کند.
کسب نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر، سوء مدیریت حاکم بر باشگاه پاس، سوء‌استفاده از مقدسات، ترویج فرهنگ‌ بر‌نتابیدن انتقادات، برای ایجاد تغییرات مدیریتی در باشگاه پاس همدان کافیست.
از هیئت مدیره باشگاه پاس و شخص استاندار انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای ایجاد تغییرات را در دستور کار قرار داده و بیشتر از این با افرادی که کارنامه موفقی از خود چه در زمینه ورزشی و چه در ابعاد فرهنگی بر جای نگذاشته‌اند، مدارا نکنند.
پاس همدان در هشت بازی اخیر تنها سه امتیاز به دست آورده که این مسئله در نوع خود یک فاجعه به شمار می‌رود، قبول پنج شکست در برابر نفت آبادان، راه‌آهن شهر ری، ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران و سه تساوی در برابر تیم‌های فولاد خوزستان، شهرداری تبریز و ملوان بندر انزلی حاصل کار تیم پاس به رهبری کریم ملاحی بوده است.
این نتایج ضعیف سبب دلزدگی مردم همدان از فوتبال و تیم فوتبال پاس می‌شود و بازگرداندن آنها به شرایط قبلی، کار بس دشواری است که هر چه‌قدر اعمال تغییرات با تأخیر مواجه شود، کار مدیران آینده برای برگرداندن اوضاع دشوارتر می‌شود.

*‌ضعف مفرط در کانون هواداران 
 

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات ملاحی در انتصاباتش، انتخاب حسنی به سمت رئیس کانون هواداران بود، حسنی در طول مدت تصدی‌گری ریاست کانون هواداران نه تنها در جذب و افزایش هواداران کار مثبتی نکرد بلکه با بی‌برنامگی و کارهای بی‌هدف علاوه بر دفع هواداران، موجب هدر رفتن بیت‌المال شد.
پیش از اینکه ملاحی و کابینه‌اش روی کار بیایند، در بازی‌های خارج از خانه، همواره اعزام هواداران در دستور کار کانون هواداران قرار داشت و رکنی و رضایی که در مقاطع مختلف عهده‌دار این سمت بودند، حتی برخی اوقات با هزینه شخصی در خصوص اعزام هواداران برنامه‌ریزی می‌کردند.
وقتی هوادار در بازی‌های خارج از خانه، تیم محبوبش را همراهی کند، در بازی‌های خانگی به طور حتم در ورزشگاه حاضر شده و به تشویق تیمش می‌پردازد.
در شرایطی که سالانه میلیاردها ریال هزینه تیم پاس می‌شود، پرداختی مبالغی در حد 10 الی 20 میلیون تومان برای همراهی تیم در بازی‌های خارج از خانه، مبلغ قابل توجهی نیست اما حسنی هواداران دلسوخته پاس را از این امکان محروم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد