حاشیه‌های دیدار تیم های استقلال و پاس همدان

ناراحتی خیرخواه از تعویض و دور زدن کانون هواداران

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پاس با حاشیه‌هایی همراه بود که ناراحتی خیرخواه از تعویض و دور زدن کانون هواداران مهمترین آنها بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در حالی که قرار بود 2 اتوبوس هوادار از همدان برای تشویق پاس راهی ورزشگاه آزادی شود، به بهانه آلودگی هوا این مساله معلق ماند، اما بعدا مشخص شد که بودجه این کار به دست فردی به نام شریعتی، از اطرافیان مدیر روستا سپرده شده تا به تشخیص خود هوادار به تهران اعزام نماید که این کار به نوعی دور زدن کانون هواداران پاس بود و موجب ناراختی و گله مندی لیدرها شد.

*این تعداد از هواداران پاس همدان با حضور در جایگاه 36 ورزشگاه آزادی و با در دست داشتن پرچم بزرگی به حمایت از تیم خود پرداختند.

*در مقابل هواداران استقلال که در حدود 10 هزار نفر بودند حمایت پرشورتری را نسبت به هواداران همدانی از تیم محبوب خود داشتند.

*فرهاد خیرخواه در هنگام تعویض به نشانه اعتراض با عزیزمحمدی دست نداد.

*در دقایقی از بازی هواداران استقلال علیه شیث رضایی شعار دادند. آنها ناکامی رضایی در کنترل مجیدی در دربی 69 را که به باخت پرسپولیس منجر شد را به رخ مدافع اخراجی سرخپوشان می کشیدند. 

*حاضرین در جایگاه VIP کریم ملاحی مدیرعامل پاس همدان، نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال، عزیز محمدی رییس سازمان لیگ برتر، افشین قطبی سرمربی و پیت بیوتر مربی تیم ملی از حاضرین در ورزشگاه بودند.

*قبل از آغاز مسابقه جواد شیرزاد، امیرحسین صادقی، مهدی امیرآبادی، هادی شکوری، میرشاد مومنی، محمد محمدی، فرهاد مجیدی وحید طالب‌لو برای حضور در زمین مسابقه و همچنین نشستن روی نیمکت از علی اصغر مدیر روستا رخصت گرفتند.

در مقابل حمید کاظمی مهاجم تیم پاس همدان برای حضور در زمین از پرویز مظلومی رخصت گرفت.   

*هواداران استقلال در نیمه دوم اسماعیل شریفات و پرویز مظلومی را بارها تشویق کردند. آنها همچنین برای دقایقی با صدا زدن نام جواربلی لیدر مرحوم استقلال خاطره او را زنده کردند.  

*برای دقایقی تماشاگران استقلال علیه علی دایی شعار دادند.  

*بعد از کارت زرد به فرهاد مجیدی، پرویز مظلومی به شدت به داور به دلیل این تصمیم معترض شد و داور چهارم نیز به دلیل این اعتراض از جهانبازی خواست تا به کنار زمین بیاید و به سرمربی استقلال تذکر جدی دهد.  

*با پایان بازی فرهاد مجیدی که همچنان از دریافت کارت ناراحت بود با ناراحتی به سمت داور رفت اما وی را از داور دور کردند.   

* کریم ملاحی مدیرعامل باشگاه پاس در پایان بازی در رختکن از مجموعه تیم خداحافظی کرده و حلالیت طلبید.  

این مطلب را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد