جباری: پاس خیلی بدشانس است که من به ترکیب بازگشتم

مجتبی جباری هافبک تیم استقلال که مدت ها از میادین دور است برای بازی با پاس همدان آماده حضور در ترکیب استقلال است وی معتقد است که همواره پس از طی کردن دوران مصدومیت از انگیزه بالایی برای بازی کردن برخوردار است.  

جباری گفت: شرایط تیم برای بازی با پاس ایده آل است و استقلال بدون حضور اکثر نفرات اصلی خود نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و کل مجموعه از شرایط تیم رضایت کامل دارند.

وی افزود: استقلال اکثر بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و این مسئله برای ما اهمیت بسیاری دارد و دیگر صحبت ها و انتقادها از وی غرض ورزی است.

هافبک آبی ها تصریح کرد: همیشه بعد از مصدومیت از شرایط خوبی برخوردار هستم و با شرایط ایده آل در ترکیب قرار می گیرم اینبار هم خیلی انگیزه دارم که در مقابل پاس بهترین بازیکن زمین شوم.

جباری اظهار داشت: در بازی جام حذفی دو گل به ثمر رساندم و پاسی ها از حضور من در ترکیب خاطره خوبی ندارند و به همین علت قصد دارم یک خاطره تلخ دیگر از تهران در ذهن آن ها باقی بماند تا در دو بازی 6 امتیاز از دست بدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد