حاشیه‌های دیدار تیم‌های پاس همدان و فولاد خوزستان؛

از شعار علیه فردوسی‌پور تا وداع با ملاحی و مدیر روستا 

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال پاس همدان و فولاد خوزستان با حاشیه‌های زیادی همراه بود که شعار‌های هواداران علیه عادل فردوسی‌پور در شروع بازی و وداع هواداران با ملاحی و مدیر روستا در انتهای بازی از جمله مهم‌ترین آنها بود. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هواداران پاس که از رویکرد عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 هفته گذشته به شدت شاکی بودند، در ابتدای بازی با در دست داشتن پلاکاردهایی که حاوی شعار علیه وی بود، اعتراض خود را نشان دادند.

هواداران پاس همچنین پیش از شروع بازی با سر دادن شعارهایی علیه فردوسی پور اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.
هواداران همدانی با سر دادن شعار "یه پاس داریم تو ایران ... اونم پاس همدان " تعلق داشتن امتیاز پای به این شهر را فریاد زدند.
استاندار همدان که این روزها درگیر دور دوم سفرهای شهرستانی است، در این مسابقه حضور نداشت.
میثاق معمار‌زاده، دروازه‌بان فولاد خوزستان در ابتدای بازی با اهدا دسته گل از اسماعیل اردلان مربی دروازه‌بان‌های پاس همدان رخصت گرفت.
کانون هواداران پاس همدان با الگو برداری از باشگاه راه‌آهن برای پر کردن سکوهای ورزشگاه بین دانش‌آموزان مدارس بلیط رایگان توزیع کرده بود، هرچند باز هم بیشتر سکوها خالی بود.
حدود 70 هوادار خوزستانی در ورزشگاه حاضر شده و از نزدیک به تشویق تیم خود پرداختند.
به علت قرار گرفتن این هواداران در محل نامناسب که محل عبور و مرور تماشاگران همدانی بود، درگیری‌های زیادی به وجود آمد که منجر به برخوردهای فیزیکی بین دو دسته شد اما خوشبختانه با درایت نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی و حراست تربیت‌بدنی غائله ختم به خیر شد.
امید خورج، کاپیتان فصل گذشته پاس همدان و بازیکن فعلی فولاد خوزستان با شعار "خورج باتعصب " از سوی هواداران قدرشناس همدانی مورد تشویق قرار گرفت.
خورج پس از شدت گرفتن تشویق‌ها به سمت هوادارن پاس رفت و شال این تیم را بر گردن آویخت و بوسید. این شال تا پایان مراسم ابتدایی بازی بر گردن وی باقی ماند.
روابط عمومی هیئت فوتبال همدان با نصب پلاکاردهایی هفته ولایت و بسیج را به بینندگان تبریک گفته بود.
در شروع مسابقه به احترام درگذشت مهندس محمدهادی صمدبیگ از پیشکسوتان فوتبال استان همدان، یک دقیقه سکوت شد. روابط عمومی هیئت فوتبال نیز پلاکاردی را در این زمینه تهیه کرده بود.
در انتهای بازی شعارهای هواداران علیه مدیر روستا و بازیکنان در ورزشگاه طنین انداز شد.
در حالی که هواداران با شعارهای تند خود خواهان جدایی ملاحی و مدیر روستا بودند، مدیر روستا که در حال خروج از زمین و رفتن به سمت نیمکت بود، به شدت با آنها برخورد کرد.
در پایان این مسابقه یکی از بازیکنان پاس با انجام حرکتی غیر اخلاقی به هواداران پاس بی‌احترامی کرد.
هواداران در هنگام تکمیل اتوبوس اختصاصی باشگاه پاس برای خروج از ورزشگاه، در اعتراض به این حرکت بازیکن تیم پاس، دور خودرو حلقه زده به بدنه آن ضربه می‌زدند.  

 

این مطلب را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد