حضور قطعی سرمربی فولاد برابر پاس

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای همراهی این تیم در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر برابر پاس همدان بامداد فردا یکشنبه وارد ایران خواهد شد. 

مجید جلالی که برای شرکت در سمینار بررسی تاکتیکی جام جهانی 2010 در حال حاضر در کوالالامپور مالزی به سر می‌برد، ساعت پنج فردا یکشنبه وارد ایران می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان پس از ورود به تهران بلافاصله راهی همدان می‌شود تا بتواند تیمش را در دیدار با پاس همدان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر همراهی کند.

در این مسابقه تیم فولاد جلال کاملی مفرد را به دلیل مصدومیت و سیامک سرلک را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. کاوه رضایی نیز که همچنان با مصدومیت روبه‌روست، هفته آینده گچ پایش را باز خواهد کرد و می‌تواند از نیم فصل دوم تیمش را در لیگ برتر همراهی کند.

حسین ابن قاسم، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن بیان اخبار فوق گفت: تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در زمین مسابقه حرف‌هایش را می‌زند.

دیدار تیم‌های فوتبال پاس همدان و فولادخوزستان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا یکشنبه در ورزشگاه قدس همدان برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد