ملاحی: تصمیم رییس هیات مدیره را اولتیماتوم نمی‌دانم

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: نبود یک هافبک خلاق و طراح در نیم فصل اول در تیم پاس کاملا مشهود بود و برای حل این مشکل در نیم فصل دوم، با عباس آقایی وارد مذاکره شده ایم.  

کریم ملاحی، اظهار کرد: عباس آقایی یکی از گزینه های علی اصغر مدیرروستا است و برای پیوستن وی به پاس همدان با مسوولین باشگاه گسترش فولاد تبریز صحبت هایی را انجام داده ام.

ملاحی در خصوص شایعاتی مبنی بر جذب یک مهاجم در نیم فصل دوم افزود: تا کنون به جز آقایی با هیچ بازیکن دیگری صحبت نکرده ایم و گزینه‌ی خاصی را هم مدنظر نداریم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات پاس در هفته های اخیر گل نزدن بوده است که با وجود تمرین های فشرده برای مهاجمین در صدد حل این مشکل هستیم.

ملاحی اضافه کرد: بیشتر تیم ها در نیم فصل یارگیری می کنند تا تیم قدرتمندتری را در ادامه بازی ها روانه میدان کنند و پاس هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر در نیم فصل بازیکن جدید می گیریم به این معنا نیست که در ابتدای فصل و در جذب بازیکن ضعیف عمل کرده ایم.

مدیر عامل باشگاه پاس درباره کیفیت بازی های این فصل تیم خود خاطرنشان کرد: هفته های اول تیمی خوب و منسجم را روانه بازی ها کردیم و با پیروزی های شیرین، مکانی مطمئن در جدول رده بندی برای خود دست و پا کردیم اما رفته رفته مشکل گلزنی در تیم پاس خود را بروز داد و حالا هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنیم.

ملاحی درباره داوری بازی ها تصریح کرد: همیشه به داور احترام گذاشته ایم و اگر هم مشکلی با داوری ها داشته باشیم، با اعتراض بروز نمی دهیم. داوری جزیی از فوتبال است و ممکن است گاهی اوقات اشتباه کند.

وی در خصوص بازی های لیگ دهم نیز تصریح کرد: جدول بازی ها و فاصله کم تیم ها از نظر امتیازی حاکی از سطح بالای این بازی ها بوده است و اگر بگوییم لیگ دهم با کیفیت ترین لیگ در ادوار گذشته بوده است، چیزی به گزاف نگفته ایم.

مدیرعامل پاس درباره بازی با فولاد نیز اظهار کرد: فولاد خوزستان یکی از تیم های جوان و خوب لیگ است که از مربی متفکری بهره می برد، اما ما با شرایط میزبانی و همت بازیکنان خود متهم به شکست فولاد هستیم.

وی همچنین در خصوص اولتیماتوم رییس هیات مدیره باشگاه پاس همدان گفت: نمی توان نام این تصمیم رییس هیات مدیره را اولتیماتوم بگذاریم، اما به دنبال این هستیم تا با برد برابر فولاد و کسب حداقل یک تساوی برابر استقلال تهران، وضعیت خود در جدول را بهتر کنیم.

ملاحی در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران می خواهم برابر فولاد ما را همراهی کنند تا با انجام یک بازی خوب، هر سه امتیاز این بازی را بدست آوریم.

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد 1389/09/02 ساعت 15:06 http://SR1400BLOGFA.COM

سلام علی آقا
مصاحبه جالبی بود
خسته نباشید

نوروزی 1389/09/02 ساعت 16:35

باسلام ، اول فصل بازیکنان خوب بازی می کردند وخوب نتیجه می گرفتند ولی رفته رفته بازیها بدوبدتر شد . میشه چنین نتیجه گرفت که کادر فنی سیستم بازی تیم را نه تنها درست نکردند بلکه به هم ریختند ؟
دربرنامه شب گذشته 90 آقای فردوسی پور و میهمانان برنامه هر چه خواستند بار تیم پاس کردند اما دریغ ازیک جو غیرت از مسئولین تیم پاس که یک تماس بگیرند وجوابی بدهند !!! پس کجابود آن همه رجز خوانی روابط عمومی ؟؟؟

با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی
جهت اطلاع:
شما احتمالا برنامه 90 را تا آخر ندیده اید !
سردار ملاحی روی خط آمد و تا حدی دفاع کرد!
در تائید فرمایش شما:
اینکه کادر فنی پاس عملکرد ضعیفی داشته بر کسی پوشیده نیست!
ملاحی در تماس تلفنی با برنامه 90 دفاع چندان جانانه ای نکرد و اینگار چندان هم از انتفاد به انتقال پاس به همدان، ناراحت نبود!
در پاسخ به بسیاری از سوالات عادل هم جواب محکمی را ارائه نکرد.
مورد آخری هم که گفته اید، فعلا خواب زمستانی تشریف دارند و در اینجا که باید به سرعت واکنش نشان داده شود، سایت رسمی سریع الواکنش باشگاه پاس سکوت اختیار کرده است.
مطلبی در این باره نوشته ام که در خبرگزاری فارس منتشر خواهد شد.

[ بدون نام ] 1389/09/03 ساعت 00:56

جناب ثقفی شما گفتید یه سری مسائل پشت پرده رو نمی تونید بگید اما در مورد این خبر که می تونید بگید صحت داره یا نه؟

http://www.farsiget.com/images/fjhczuftway2bm3e7mkj.jpg

با سلام
می تواند درست باشد و یا اشتباه !
در حد شایعه است.
اما نمی شود مذاکرات هیئت مدیره با افراد دیگر را انکار کرد!
اسم این گزینه ها هم بیشتر از سایرین بر سر زبانها است.
روزنامه همدان پیام در روزهای ابتدایی این هفته نیز به این خبر به طور کامل اشاره کرده بود!
کاش شما اشاره می کردید که این فایل عکس مربوط به کدام نشریه است و در چه منبع رسمی منتشر شده تا ما هم به نقل از آن مرجع این خبر را کار کنیم !

[ بدون نام ] 1389/09/03 ساعت 09:53

صفحه 3 خبر ورزشی امروز

درسته

سلام علی آقا خسته نباشید
از تحلیلهای پرمحتواتون هم تشکر می کنم
اگه زحمتی نیست لطف کنید اسم منو رو مصاحبه ملاحی بذارید
با تشکر همکار شما در همدان ۱۴۰۰ و ایسنا

با سلام
ما فقط در دو حالت اسم کار می کنیم:
1- مطلبی مستقیما توسط یکی از همکاران برای سایت ایمیل شده باشد.
2- خبر نوشته شده نوسط همکار در رسانه (روزنامه یا خبرگزاری) با نام وی منتشر شده باشد.
نکته: این خبر را مستقیما از رسانه منتشر کننده گرفتیم که امضاء شما زیر آن وجود نداشت، بنابراین امکان درج اسم به علت عدم تشخیص نگارنده وجود ندارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد