بازگشت دروازه‌بان پاس پس از مصدومیت؛

سامان ‌صفا: برای رسیدن به‌ تیم ملی می‌جنگم 
سنگربان جوان‌ تیم پاس همدان گفت: بعد از سپری کردن دوران مصدومیت با قدرت بر می‌گردم تا برای رسیدن به دستکش تیم ملی تلاش کنم. 
سامان صفا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت خود اظهار داشت: بسیار خوشحالم که مصدومیتم نگران‌کننده نبود و بازهم در میادین فوتبال حضور می‌یابم.

وی با بیان این که اکنون سخت تمرین می‌کند و آماده حضور در مسابقات است، افزود: این روزها تمرینات خود را شاداب‌تر از گذشته و با جدیت بیشتری دنبال می‌کنم و خودم را آماده حضور در میادین می‌کنم که امیدوارم با نظر کادر فنی برای بازی‌های آتی به میدان بروم.
دروازه‌بان اول پاس بازی با فولاد را ‌سخت قلمداد کرد و گفت: هیچ کدام از بازی‌ها راحت نیست، فولاد هم مثل دیگر تیم‌ها است و باید با تمرکز و دقت بیشتری مقابل این تیم به میدان برویم تا امتیاز لازم را کسب کنیم.
وی در ارتباط با احتمال دعوت شدنش به تیم ملی تصریح کرد: این احتمال بسیار زیاد بود چرا که کادر فنی تیم ملی از عملکردم راضی بودند منتهی در یک قدمی حضور در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شدم.
صفا ادامه داد: قطع به یقین بعد از سپری کردن دوران مصدومیت و بازگشت به میادین برای حضور دوباره در تیم ملی تلاش می‌کنم اما مهم‌تر از آن موفقیت تیم پاس است.
وی با اشاره به شایعات پیرامون مهدی اسلامی بیان داشت: به نظرم مهدی اسلامی تمام تلاش خود را برای حفظ دروازه پاس داشته است و نباید باخت‌ها را به گردن دروازه‌بان انداخت، مهدی خوب کار کرده و فقط بدشانس بوده است.
دروازه‌بان پاس تأکید کرد: باید این باخت‌ها را جبران کنیم و این وظیفه همه مجموعه تیم است، تنهایی که نمی‌شود در بازی گروهی موفق بود و همه تلاش خود را می‌کنند و این تلاش‌ها باید بیشتر شود.
وی خاطرنشان کرد: من هم به عنوان سرباز پاس مسئولیت گل نخوردن را دارم که نمی‌خورم.
صفا در پایان گفت: قطعاً مسئولیتم با خوشحالی هواداران از بازگشتم سنگین‌تر شده و باید با درخشش در مسابقات پاسخ خوبی به احساسات آنها بدهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد