باشگاه مختار است درباره من هر تصمیمی بگیرد

علی اصغر مدیرروستا: استثنایی بازی کردیم  

سرمربی پاس همدان که عصر پنجشنبه در اصفهان شکست دیگری را مقابل ذوب آهن متحمل شد درباره این بازی می‌گوید:«فکر می‌کنم استثنایی بازی کردیم اگر از ذوبی‌ها هم بپرسید این را می‌گویند حتی بعضی از بازیکنان این تیم در پایان بازی به خود من گفتند تیم‌تان خیلی سر بود اما خواست خدا بود که ببازیم. اگر از آقای ابراهیم‌زاده هم بپرسید فکر کنم ایشان بگوید سخت‌ترین بازی تیمش تا اینجای فصل بود.» 

وی ادامه می‌دهد:«موقعیت‌های زیادی خراب کردیم... جای نگرانی نیست چند بازیکن‌ تیم ما نیاز به کسب تجربه بیشتر دارند مثل دروازه‌بان‌مان که بعد از دریافت 4،5 گل بد در بازی‌های قبلی حالا دو، سه مسابقه است که بهترین نمایش را ارائه می‌دهد.»‌

مدیرروستا درباره شایعه برکناری‌اش از سرمربیگری پاس می‌گوید: «باشگاه مختار است درباره من هر تصمیمی بگیرد اما نیاز تیم ما یک برد است که این برد باید مقابل ملوان و ذوب آهن به دست می‌آمد. مطمئناً اگر در این بازی‌ها برنده می‌شدیم تیم‌مان از بحران بیرون می‌آمد اما انشاالله از بازی‌های بعد اتفاق خواهد افتاد.»  

وی در پایان می‌گوید:«خوشحالم که آقایان پیریایی استاندار همدان و ملاحی مدیرعامل باشگاه از من حمایت کردند. آنها خیلی به من لطف دارند و امیدوارم بتوانم جواب محبتشان را بدهم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد