پاس به حاشیه‌سازی‌های خود باخت؛

پاس همدان در برابر ذوب آهن برنامه تیمی نداشت 
علی ثقفی 
خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پاس همدان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در برابر ذوب آهن شکست را پذیرفت تا همچنان در دامان حاشیه‌سازی‌های خود گرفتار باشد. 
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال پاس همدان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) در ورزشگاه فولاد شهر در برابر ذوب آهن این شهر تسلیم شد تا ششمین باخت این فصل خود را تجربه کرده باشد.

در این مسابقه مدیر روستا ترکیب بهتری را نسبت به دیدار‌های قبلی برای پاس برگزیده بود، اما همچنان از برنامه تیمی خبری نبود.
در حالی که ذوب آهنی‌ها سعی در حفظ ساق‌های خود برای فینال لیگ قهرمانان آسیا داشتند و در زمین مسابقه چندان همتی به خرج نمی‌دادند، باز هم پاسی‌ها نتوانستند کاری از پیش ببرند.
ذوب آهن در دقایق ابتدایی با بازی هدفمند خود توانست راه دروازه پاس را پیدا کرده و به یک گل دست پیدا کند.
این تیم که با دانش مربی توانمند خود اصول حرفه‌ای را به خوبی می‌داند و بی‌گدار به آب نمی‌زند، وقتی به این گل دست یافت، به هدفش که همانا سه امتیاز این دیدار بود دست پیدا کرد.
یاران ابراهیم‌زاده در دقایق طولانی باقی مانده با ارائه یک بازی هدفمند توانستند نتیجه بازی را حفظ کرده و در ضد حملات نیز روی دروازه پاس خطر ساز شوند.
در این سوی میدان، یاران مدیر روستا با ارائه یک بازی بی‌هدف و سر‌در‌گم در برابر تیمی که در زمین مایه نمی‌گذاشت و صرفاً با بازی تأخیری و توپ‌های بلند، سعی در حفظ نتیجه داشت، نتوانستند راهی از پیش ببرند.
پاسی‌ها تا پشت محوطه، یعنی درست تا جایی که ذوب آهنی‌ها به آنها اجازه پیشروی می‌دادند، جلو می‌رفتند و سپس به سادگی توپ‌ها را هدر می‌دادند.
نبود یک مهاجم تمام‌کننده و خلاق در خط حمله پاس، کمبود هافبک بازی‌ساز و بازیکنان کناری با تکنیک در این دیدار کاملاً مشهود بود و برای بیننده صحبت‌های یدالله اکبری در مصاحبه اخیر را تداعی می‌کرد که گفته بود این تیم خیلی از مهره تهی است و انگار که برای لیگ یک بسته شده است.
شکست در این مسابقه کار پاسی‌ها را سخت‌تر کرد؛ این تیم به لطف یک بازی بیشتر و پیش از انجام بازی‌های امروز در همان جایگاه دوازدهم باقی ماند.
تیم‌های سایپای البرز، نفت تهران، شاهین بوشهر و حتی استیل آذین در پایان بازی‌های امروز ‌این ظرفیت را دارند تا با غلبه بر حریفان خود جایگاه پاس را در جدول از آن خود کرده و پاس همدان را تا رده شانزدهم به پائین بکشانند.
در این صورت اگر هر چهار تیم مذکور به پیروزی دست یابند، پاس به جمع فانوس به دستان جدول می‌پیوندد و خطر سقوط به دسته پائین‌تر را بیش از پیش احساس خواهد کرد.   

برای مشاهده خبر در خبرگزاری فارس کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد