هر لحظه بخواهند از پاس جدا می‌شوم

مدیر روستا: ذوب‌آهن بسیار خوش‌شانس بود 

علی‌اصغر مدیرروستا گفت:‌ پاس از هر لحاظ بهتر از ذوب‌آهن بازی کرد و حداقل باید بازی به تساوی کشیده می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پس از شکست یک بر صفر برابر ذوب آهن در نشست خبری افزود:‌ ما امروز با فینالیست آسیا سر و کار داشتیم. اما تیم جوان پاس همدان فوتبال بسیار شجاعانه‌ای ارائه داد و اگر کم‌تجربگی بازیکنان ما نبود مسلما از میدان شکست خورده خارج نمی‌شدیم.

وی با بیان این‌که در دقایق پایانی نیز فرصت گلزنی داشتیم، ‌تصریح کرد:‌ تیم ذوب‌آهن بسیار خوش‌شانس بود که در دقایق پایانی بازی گل تساوی را دریافت نکرد.

مدیرروستا گفت:‌ بعضی افراد برای تیم پاس همدان حاشیه‌سازی می‌کنند و دوست ندارند این تیم نتیجه مطلوب را کسب کند.

وی خاطر نشان کرد:‌ از ابتدا تصمیم نداشتم برای سرمربیگری به تیم پاس همدان بیایم اما به اصرار مردم و مسوولان این تیم بود که عهده‌دار مربیگری این تیم شدم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان افزود:‌ من آماده‌ام که اگر هر لحظه بخواهند از تیم پاس همدان جدا بشوم و درخواست آن‌ها را اجابت کنم و به تهران بازگردم اما تمام تلاش من خدمت به فوتبال همدان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محمود یاوری کاندیدای مربیگری تیم پاس همدان است یا خیر؟‌ گفت: ‌من از این موضوع اطلاعی ندارم اما همان‌طور که گفتم تا زمانی که در تیم پاس همدان سرمربی ‌باشم تلاش خواهم کرد بهترین فوتبال را برای مردم خون‌گرم همدان بازی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد