به بازیکنانم استراحت مى دهم تا در فینال آسیا موفق باشیم

منصور ابراهیم زاده:‌ مقابل پاس نیز به دنبال کسب نتیجه اى خوب هستیم

منصور ابراهیم زاده سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در ۲ بازى گذشته بازیکنانم تا حدودى خسته بودند، با این حال هنوز در هفته چهاردهم هستیم و زمان براى کسب امتیاز وجود دارد. 

وى درباره عدم نتیجه گیرى تیمش در ۲ بازى اخیر گفت: شرایط تیم ما ویژه است. دائم براى انجام بازیها در سفر و پرواز هستیم. تا حدودى بچه ها خسته بودند، ضمن اینکه در بازى مقابل شهردارى ما ۳ بازیکن محروم داشتیم و به کاسترو و سیدمحمد حسینى نیز استراحت دادم؛ با این وجود از موقعیتهایى که داشتیم استفاده نکردیم. 

او ادامه داد: در دیدار با شهردارى حمید درخشان مى خواست در اولین حضورش با این تیم مقابل ما نتیجه خوبى بگیرد؛ به همین دلیل آنها خوب ظاهر شدند. چند موقعیت را هم بازیکنان ما به دیرک دروازه حریف کوبیدند تا با همان یک امتیاز از تبریز برگردیم. 

سرمربى ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست اتفاقى که ۲ فصل گذشته رخ داد و ذوب آهن قهرمانى را با نایب قهرمانى عوض کرد، یکبار دیگر شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: نگرانى همیشه باید باشد تا تلاشمان را بیشتر کنیم. هنوز هفته چهاردهم هستیم و تا پایان لیگ فرصت زیاد است.  

ابراهیم زاده در پایان با اشاره به بازى مقابل پاس همدان گفت: بازى مشکلى مقابل پاس داریم. به چند بازیکن براى این بازى هم استراحت مى دهم. ما خودمان را براى بازى با سئونگنام نیز آماده مى کنیم ضمن اینکه مقابل پاس نیز به دنبال کسب نتیجه اى خوب هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد