به خاطر 74 میلیون تومانی که تکلیفش روشن نیست

مدافع تیم استقلال از پاس همدان شکایت کرد   
مدافع تیم استقلال به خاطر مبلغی که در قراردادش ذکر شده اما دریافت نکرده از باشگاه پاس همدان شکایت کرد. 
حنیف عمران‌زاده که دو فصل است در تیم استقلال حضور دارد به خاطر جریمه 40 درصدی باشگاه پاس از وی راهی کمیته انضباطی شد اما آنجا فهمید که مبلغ 74 میلیون تومان از این باشگاه دریافت نکرده اما این رقم در قراردادش ذکر شده است.

مدافع تیم استقلال در این خصوص گفت: واقعا متعجب و شوکه هستم. سال اولی که در پاس بازی می‌کردم یک قرارداد توافقی 2 ساله امضا کردم که قرار بر این شد در سال اول 60 میلیون تومان بگیرم و در سال دوم بر سر مبلغ توافق کنم.
وی ادامه داد: سال دوم قراردادم را با پاس امضا نکردم و به استقلال آمدم اما چند روز پیش فهمیدم باشگاه پاس از من شکایت کرده و گفته باید 40 درصد قراردادم را به این باشگاه برگردانم.  

جالب اینجاست وقتی در کمیته انضباطی حاضر شدم با برگه‌ای روبرو شدم که روی آن نوشته شده بود "حنیف عمران زاده در سال 77-78 مبلغ 134 میلیون تومان از باشگاه پاس همدان دریافت کرده است ".  

این در حالی است که تنها 60 میلیون تومان از این باشگاه پول گرفتم وحالا هم به این نتیجه رسیدم که شکایت کرده و رقمی که در قراردادم آمده را تمام و کمال دریافت کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد