9 گل و 5 پاس گل در 10 بازی؛

بازیکن مازاد پاس همدان ستاره لیگ ازبکستان

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: مهاجم فصل پیش پاس همدان که در ابتدای فصل از سوی مدیر روستا کنار گذاشته شد، در لیگ ازبکستان خوش می درخشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شهباز ارکینوف مهاجم پیشین پاس همدان که در فصل هشتم و نهم لیگ برتر در این تیم توپ می زد، در ابتدای فصل توسط مدیر روستا از این تیم کنار گذاشته شد.

این مهاجم 23 ساله در حالی که 4 ماه از قراردادش با پاس باقی مانده بود و ملاحی نیز روی ماندن او در پاس نظر مساعد داشت، از سوی سرمربی پاس مازاد اعلام شد تا زود تر از اتمام قراردادش با این تیم، از پاس جدا شود.

ارکینوف پس از جدایی از پاس به تیم شورتان در لیگ ازبکستان پیوست که تا پایان هفته دهم با وجود یک جلسه محرومیت، 9 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل نیز داده است. به عبارت دیگر وی در لیگ ازبکستان به تنهایی به اندازه کل گلزنان پاس گلزنی کرده است، آن هم در چهار بازی کمتر!

این مهاجم ازبک در این دیدار ها 4 پنالتی را نیز برای تیمش از حریفان گرفته که سایر همبازیانش پنالتی ها را به گل تبدیل نموده‌اند.

این مهاجم آماده و جوان در شرایطی از پاس جدا شده که بازیکنان خارجی جذب شده از شرایط سنی بالاتر و آمادگی به مراتب پائینتری نسبت به وی برخوردارند.

در فصل گذشته نفراتی چون امید خورج (کاپیتان پاس)، وریا غفوری، هادی اصغری، صابر میرقربانی، شهباز ارکینوف، اویس کردجهان، مهرداد کریمیان، یدالله اکبری و سوشا مکانی از تیم پاس جدا شدند تا وزن تیم پاس تا حد زیادی پائین آمده و از بازیکنان باتجربه و اسمی تهی شود.

امسال کار پاس به جایی رسیده که مهدی اسلامی با 6 بار حضور در ترکیب پاس در فصول گذشته لیگ برتر، به عنوان کاپیتان تیم پیشاپیش سایر بازیکنان وارد زمین می‌شود. 

اخیرا مسئولین پاس اعلام کرده اند که این تیم را از زمانی که تحویل گرفته‌اند از بازیکان بزرگ و اسمی تهی بوده است. 

 

برای مشاهده خبر در خبرگزاری فارس کلیک نمایید

نظرات 1 + ارسال نظر
پاستقلال 1389/08/11 ساعت 22:15 http:// 0918

آقای مدیر روستا تحــویل بگیر... بجای ارکینوف رفتید حمید کاظمی رو از یه تیم ناشناس گرفتید که من اصلا شک دارم حمید کاظمی فوتبالیست باشه و هر هفته هم میاد فیکس بازی میکنه!!!( کی به کیه) بذار بازی کنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد