پاس روی نوار بحران

علی ثقفی-سایت گل  

شاگردان اصغر مدیرروستا دوباره موفق به کسب پیروزی نشدند و توقف خانگی مقابل ملوان در ادامه ناکامی‌های این تیم شرایط را بیشتر وخیم کرد. پاس مثل بازی گذشته در دقایق پایانی نتیجه را از دست داد.

پاس همدان 1-1 ملوان بندر انزلی 

ورزشگاه: قدس 

تماشاگر: 1000نفر

داور: غلامرضا جباری

اخطار: نوری(ملوان)، علیدوست، کلونیجا(پاس)

گل‌ها: خیرخواه(74) برای پاس، همرنگ(83) برای ملوان

پاس: سیدمهدی اسلامی، پویا سیف‌پناهی، مجید حیدری، ساشا کلونیجا، محمدابراهیم خسروی، وحید علی‌آبادی، روزبه شاه علیدوست(86 پوریا قیدر)، مرتضی عزیزمحمدی(62 اکمل هولماتف)، امیر محبی، حمید کاظمی، مهرداد قباخلو(78 فرهاد خیرخواه)

سرمربی: اصغر مدیرروستا

ملوان: مهدی رحیم‌زاده، ابوالحسن جعفری، علی جراحکار، محمد همرنگ، پژمان نوری، محمد حیدری(77 هادی دهقانی)، سعید سالارزاده، علیرضا رمضانی، حسین ابراهیمی(61 محمد نزهتی)، محمد رستمی، عزیز معبودی(62 مهران جعفری)

سرمربی: فرهاد پورغلامی

شرح گل‌ها:

1ـ0(پاس): دقیقه 74 کرنر ارسالی از جناح راست بعد از برخورد به دست محمد حیدری بازیکن ملوان به تشخیص پنالتی اعلام شد که فرهاد خیرخواه ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

1ـ1(ملوان): دقیقه 83 پاس به عقب پژمان نوری از داخل محوطه جریمه با ضربه محکم محمد همرنگ که از محوطه جریمه به توپ نواخت در کنج دروازه پاس جای گرفت.

بهترین بازیکن:  

پژمان نوری به علت بازیگردانی خوب و پاس گل حساسی که به محمد همرنگ داد، تأثیر زیادی در کسب نتیجه مساوی برای ملوان داشت.

اتفاق ویژه:  

هواداران پرشور انزلی‌چی که در ورزشگاه قدس همدان حاضر شده بودند با تشویق‌های بی‌امان خود شرایطی را فراهم کرده بودند که هر بیننده‌ای فکر می‌کرد ملوان میزبان است. این هواداران پس از اعلام پنالتی از سوی داور به شدت به ناظر داوری که در جایگاه ویژه مستقر بود، اعتراض کردند. در طرف مقابل هواداران همدانی در طول 90 دقیقه در سکوت مطلق بازی را نظاره‌گر بودند.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/08/08 ساعت 00:09

احتمالا ما یه استادیوم دیگه بودیم و اون همه تشویق رو ندیدیم.

در ضمن شما اگه واقعا به تیم پاس و شهرت تعصب داشتی تو گزارشت ذکر می کردی که یه پنالتی دیگه پاس سوخت و داوری سر پاس رو برید.

یه نکته دیگه. مگه سالهای قبل تا هفته 13 چند امتیاز داشتیم که حالا باید ناراضی باشیم؟!

اصولا شما وقتی تیم خوب باشه خودت هم بر وفق مرادی و کلا با حمایت بیگانه ای. زمان اولیایی و بگوویچ بیچاره هم تنها کارت فقط انتقاد و نیش و کنایه بود. مطمئن باش از مدیرروستا بهتر برای پاس وجود نداره.

پای اصلا 3 هفته متوالی خوب کار نمی کنه که بشه ازش تقدیر کرد یا تشویقش کرد
من مفسر فوتبال هستم و کارم نقد فنی است
یعنی باید در مقالاتم اشکالات فنی تیم را گوشزد کنم
در ضمن؛ شب دراز است و قلندر بیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد