حاشیه‌های دیدار تیم‌های پاس همدان و ملوان بندر انزلی؛

حضور پر شور هواداران ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهدای قدس

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: همکاری نیروی انتظامی با خبرنگاران، حضور پر شور هواداران ملوان بندر انزلی در ورزشگاه شهدای قدس و... از جمله حواشی دیدار تیم‌های پاس همدان و ملوان بندر انزلی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در پی تحرکات اخیر برخی که هواداران را تشویق به مقابله با منتقدان عملکرد فنی این تیم کرده بود، نیروهای یگان ویژه مستقر در ورزشگاه، برای حفظ امنیت خبرنگارن در پایان بازی آنها را از جایگاه تا محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی همراهی کردند.

حدود 50 هوادار پر شور انزلی با حضور در ورزشگاه، 90 دقیقه ایستاده تیم خود را مورد حمایت قرار دادند.

سر و صدای این نفرات در مقایسه با تماشاگران همدانی به حدی زیاد بود که هر کس وارد ورزشگاه می‌شد، یک لحظه فکر می‌کرد ملوان میزبان است.

کانون هواداران پاس که در بیرون از زمین بسیار پر سر و صدا ظاهر می‌شود، در هنگام برگزاری مسابقه هیچ برنامه خاصی برای تشویق تیم نداشت و هواداران پاس به غیر دقایقی، 90 دقیقه فوتبال را در سکوت دنبال کردند.

هواداران ملوان با شعارهای اختصاصی تیم خود را تشویق می‌کردند در حالی که کانون هواداران پاس تاکنون یک شعار اختصاصی را ارائه نکرده است.

یکی از لیدرهای باشگاه پاس در پایان مسابقه یک بطری آب به سمت هواداران ملوان پرتاب کرد که موجب ایجاد تنش و درگیری شد اما در نهایت با دخالت کرم الهی، مدیر حراست تربیت بدنی همدان، قائله ختم به خیر شد.

هواداران پاس همدان در پایان بازی با شعار معروف "حیا کن رها کن " خواهان جدایی مدیر روستا شدند.

این دسته از تماشاگران با شعارهای "بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم " و "بازیکن پولکی نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم " اعتراض خود را به کم تحرکی بازیکنان در زمین مسابقه نشان دادند.

کرم‌رضا پیریایی، استاندار همدان، سیدعبدی افتخاری، مدیرکل تربیت بدنی همدان، عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال استان، تیموری، مدیرعامل شرکت برق و خسرو سامری، مدیرکل صنایع و معادن همدان از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

در لیست اسامی بازیکنان در ابتدای بازی در حالی که اسم خیرخواه در ترکیب اصلی دیده می‌شد با قلم‌خوردگی، مقداد قباخلو جایگزین او شده بود.

پیمبری، سرپرست پاس علت این اتفاق را پیچیدگی پای خیرخواه در تمرینات پیش از بازی اعلام کرد اما مدیر روستا ضمن تکذیب این خبر گفت که از اول هم قرار نبوده خیرخواه در ترکیب باشد و پیمبری برای خودش و طبق عادت اسم او را در لیست نوشته بوده که بعد از اطلاع کادر فنی از این قضیه مراتب را اصلاح کردند.

هواداران ملوان پس از اعلام صحنه پنالتی به شدت به غلامرضا جباری، داور مسابقه اعتراض داشتند و این مسئله را به ناظر داوری نیز منعکس کردند.

محسن ربیع‌خواه و مهدی آقامحمدی دو بازیکن مورد علاقه مدیر روستا در این دیدار در لیست 18 نفره حضور نداشتند و به همراه سامان صفا، هادی خیری و هادی بلوری بازی را از روی سکوها نظاره‌گر بودند.

نادر احمدی، هادی رمضانی و ادونوبوکو از جایگاه خبرنگاران بازی را تماشا کردند.

ادونوبوکو بازگشت خود به میادین را تا دو هفته آینده غیر‌ممکن دانست.

بلندگوی ورزشگاه در دقایقی از بازی دچار مشکل شده بود و صدای گوینده به وضوح مشخص نبود که با پیگیری متولیان این نقیصه رفع شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد