پس از تساوی در برابر ملوان بندر انزلی؛

مدیر روستا: وضعیت تیم پاس خیلی خوب است!

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: سرمربی پاس همدان گفت: وضعیت این تیم به هیچ عنوان بحرانی نیست و خیلی هم شرایط خوب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی اصغر مدیر روستا عصر جمعه در کنفرانس خبری پس از پایان دیدار این تیم در برابر ملوان انزلی، گفت: درد این دیدار مستحق برد بودیم و بازیکنان نسبت به بازی قبلی قدری شاداب تر بازی کردند.

وی افزود: داور در صحنه پنالتی باید مدافع ملوان را از زمین اخراج می کرد و در صحنه ای که توپ پس از برخورد به زیر تیر افقی دروازه فرود آمد را گل اعلام می کرد.

وی ادامه داد: در ادامه بازی یک گل استثتایی دریافت کردیم که هیچ دروازبانی نمی توانست آن توپ را مهار کند.

سرمربی پاس همدان در خصوص فاصله زیاد خط میانی و حمله این تیم، اظهار داشت: از ابتدای بازی این شرایط وجود نداشت اما در نیمه دوم در رفت و برگشت و دفع توپ بازیکنان خط میانی ما مشکل داشتند و سردرگم بازی می کردند که ناشی از خستگی بود.

مدیر روستا در خصوص وضعیت بحرانی این تیم با توجه به دیدارهای سختی که پیش رو دارند، خاطر نشان کرد: هیچ وضعیت بحرانی در تیم وجود ندارد و همه چیز خوب است.

وی در پاسخ به خبرنگاری در خصوص دادن اولتیماتوم از سوی مدیریت باشگاه، با فرار از پاسخگویی گفت: هر وقت شما امر نمانید من می روم و این سوال غیر رسانه ای است.

سرمربی پاس همدان در خصوص جدایی سعید لطفی خاطر نشان کرد: هر بازیکنی که مشکل داشته باشد و نتواند با تیم ما هماهنگ شود، با او توافق می کنیم و از تیم کنار می گذاریم.

علی اصغر مدیر روستا در خاتمه در خصوص تغییر لیست اسامی پیش از شروع بازی، تاکید کرد: از ابتدا و در جلسه کمیته فنی هم قرار نبوده خیرخواه در ترکیب باشد و پیمبری برای خودش و طبق عادت اسم او را در لیست نوشته بود که بعد از اطلاع کادر فنی از این قضیه مراتب اصلاح شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسن رضایی 1389/08/08 ساعت 01:01

با این مصاحبه مدیر روستا آدم یاد اون ترانهه می افته که میگه همه چی آرومه.. من چقدر خوشبختم
بابا بیخیال اصغر جون
ما که میدونیم تو دلت چه خبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد