راه‌آهن بیشترین استفاده را از وقفه لیگ برد

مدیر روستا: داوری‌ها به طرز عجیبی به سود استقلال شده‌اند!  

علی اصغر مدیرروستا مدعی شد: داوری‌ها به طرز عجیبی در دو هفته اخیر به سود استقلال شده‌اند!

سرمربی فوتبال پاس همدان در رابطه با آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار با راه‌آهن اظهار کرد: خدا را شکر در حال پیگیری تمرین‌هایمان هستیم اما متاسفانه شرایط ما پس از بازی مقابل استقلال یک مقدار به هم ریخت چرا که حق ما در آن بازی شکست 4 بر یک نبود.

وی ادامه داد: ما خوب بازی کردیم و در نیمه اول هم بازی یک- یک بود اما در نیمه دوم و برخلاف جریان بازی یک پنالتی به سود استقلال گرفته شد، در صورتی که عین همان پنالتی را داور باید برای ما می‌گرفت اما این کار را انجام نداد.

مدیر روستا با اشاره به این که عنایت باید بیشتر به داوری‌ها توجه کند، گفت: شرایط داوری در دو هفته اخیر به طرز عجیبی به سمت استقلال چرخیده است. هم در بازی ما با استقلال که اگر پنالتی ما را می‌گرفتند شرایط عوض می‌شد و هم در بازی پرسپولیس و استقلال که اگر گل پرسپولیس قبول می‌شد وضعیت به کلی فرق می‌کرد.

وی با انتقاد از داور دیدار پاس و استقلال ادامه داد: متاسفانه این داور یک بار هم در بازی ما برابر سپاهان و در دقیقه 93 نتیجه بازی را عوض کرد. داوری مطمئنا روی کار ما تاثیر می‌گذارد. درست است که ما به سلامت داوران اعتماد داریم اما از عنایت خواهش می‌کنیم که بیشتر به داوری‌ها توجه کند. موضوع اینجاست که داوری هفته گذشته هم به نفع استقلال بود، اما در حالی که بازی کاملا در دست ما بود یک اشتباه داور باعث شد بازی را به حریف بدهیم.

اصغر مدیرروستا با انتقاد مجدد از وقفه پیش آمده در لیگ گفت: تعطیلی لیگ کاملا به ضرر ما بود. این وقفه‌ها برای تیم‌هایی مثل ما مشکل ساز است. در حال حاضر ما 20 روز بازی نداریم اما پس از آن باید هر 4 روز یک بار به میدان برویم و این واقعا سخت است. ضمن این که سفرهای ما نیز دور است و باید برای بعضی بازی‌ها با اتوبوس به محل بازی برویم که این واقعا دشوار است.

سرمربی پاس با بیان اینکه از روند فنی تیمش راضی است، اضافه کرد: در بازی مقابل استقلال بچه‌های ما بازی را در دست داشتند و اگر آن پنالتی بر خلاف جهت بازی علیه ما گرفته نمی‌شد مطمئن باشید استقلال بازنده بازی می‌شد. البته من نمی‌خواهم گناه کسی را پاک کنم یا حرفی بزنم که واقعیت نداشته باشد، اما خودتان قضاوت کنید، شاید این قضیه عمدی نباشد اما چطور می‌شود که عین همان صحنه‌ای که برروی فوروارد ما اتفاق می‌افتد، پنالتی نیست اما برای استقلال پنالتی است‌؟ امیدوارم که ما اشتباه کرده باشیم اما دیگر تا کی بگوییم که داوری‌ها به ما ضربه می‌زند. البته عنایت همیشه از داوران حمایت می‌کند و وظیفه‌اش هم این است اما باید مراقب باشد که دیگر از این مسایل پیش نیاید.

اصغر مدیرروستا در مورد دیدار پاس مقابل راه‌آهن گفت: راه‌آهن تیم آماده‌ای است که در چند هفته گذشته خیلی خوب نتیجه گرفته و از آن دست تیم‌هایی است که بیشترین استفاده را از وقفه لیگ برد. ما تمام بازیکنان خود را به غیر از حمید کاظمی برای این بازی در اختیار داریم و سعی می‌کنیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد