مردم همدان بسیار خونگرم و قدرشناس هستند

پورحیدری: همه چیز در همدان طبق برنامه پیش رفت 

سرپرست تیم استقلال پس از برد این تیم مقابل تیم پاس همدان معتقد است که مشکلی با اعضای این تیم ندارد و گذشته ها را فراموش کرده است. 

منصور پورحیدری گفت: من دو سال در این تیم حضور داشتم و زحمات زیادی را متحمل شدم. اما دیگر به آن مشکلات و دلایل جدایی ام فکر نمی‌کنم.

وی افزود: اگر روزی فرا برسد که مسئولان تیم پاس همدان را از من دعوت کنند تا با این تیم همراهی کنم قطعاً قبول می‌کنم.

پورحیدری ادامه داد: مردم همدان بسیار خونگرم و قدرشناس هستند آنها هیچ گونه بی احترامی به من نکردند و بسیار برخورد خوبی داشتند. به همین دلیل باید رفتارشان را ارج نهاد.

سرپرست استقلال اظهار داشت: ما برای برد پاس برنامه ریزی داشتیم و همه چیز طبق برنامه هایمان پیش رفت تا چهار به یک پیروز شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد