با دروازه بان پاس از بچگی دوست هستم؛

حنیف عمران زاده: حتی یک همدانی به من توهین و بی احترامی نکرد 

مدافع تیم استقلال در مقابل پاس همدان تیم سابق خود قرار گرفت و یک گل نیز به ثمر رساند تا خاطرات تلخ حضورش در این شهر را به فراموشی بسپارد. 

حنیف عمران زاده گفت: پاس همدان تیم خوبی بود، اما آنها بد شانس بودند که در زمان بسیار نامناسب با ما برخورد کردند.

وی افزود: پاسی ها هر چه سعی کردند به در بسته برخورد کردند؛ ما در این بازی برای پیروزی وارد زمین مسابقه شدیم و خوشبختانه به اهدافمان نیز دست پیدا کردیم.

عمران زاده در خصوص گلی که به ثمر رساند تصریح کرد: گلی که زدم روی ارسال خوب ایمان مبعلی بود حتی قبل از بازی قول داده بودم که با شرایط ایده آل در زمین مسابقه حاضر شوم و نهایت تلاشم را به کار گیرم به همین دلیل از تمام توان خود استفاده کردم.

وی اظهار داشت: بعد از گلی که به ثمر رساندم به سمت دروازه بان پاس رفتم، وی دوست قدیمی ام بود که از بچگی با هم دوست و همبازی بودیم.

عمران زاده در پایان افزود: حتی یک تماشاگر هم به من توهین نکرد و همچنین آنها نهایت لطف را به من داشتند و شرایط بسیار خوبی در همدان حاکم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد