عمران زاده منشوری پاس، در استقلال ملی‌پوش شد

هادی اصغری: بازیکنان به علت حاشیه‌سازی مسئولان پاس دوست ندارند به همدان بروند 

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: مسئولان باشگاه پاس و کادر فنی برای بازیکنان این تیم حاشیه‌سازی می‌کنند. 

هادی اصغری در واکنش به انتقاد سرمربی پاس همدان که او را مهاجمی گل نزن خوانده بود، گفت: آنها می‌خواهند با این کار ناکامی تیم‌شان را گردن دیگران ‌بیاندازند. 

مهاجم فصل پیش پاس همدان در مورد اظهارات علی اصغر مدیرروستا سرمربی این تیم علیه خود، گفت: نمی‌دانم چه دلیلی دارد که مربی یک تیم دیگر، اسم بازیکن تیمی دیگر را می‌آ‌ورد. در ابتدای فصل نیز و پیش از اینکه این تیم به اردوی هلند برود، باز در مورد من صحبت کرده بودند و در پاسخ به خبرنگارانی که پرسیده بودند چرا صابر میرقربانی و هادی اصغری را از دست دادید،‌جواب دادند آنها حاشیه داشتند، البته بعد تکذیب کردند.دیروز هم دوباره در مورد من حرف زدند. چرا اسم بازیکن را می‌آورند؟

مهاجم گلرن صبا با تاکید بر اینکه مشکل تیم پاس ضعف مهاجمان این تیم نیست، افزود: بهتر است مشکل تیم‌شان را پیدا و به راحتی دیگران را مقصر جلوه ندهند. اگر تیمی یکی دو باخت بیاورد، مشکلی است که برای همه پیش می‌آید اما وقتی شکست‌ها بیشتر می‌شود، مشکل جای دیگری است. ضمن اینکه اگر ما را می‌خواستند، حفظ مان می کردند، پس مشکل ما نیستیم. بهتراست مسئولان باشگاه پاس مشکلات تیم‌شان را پیدا و آن را حل کنند.

وی ادامه داد: می‌خواهم بپرسم ما چه حاشیه‌ای داشتیم؟ در تیم پاس همدان فصل گذشته که شرایط خوبی نداشت، 10 گل برای این تیم زدم؛ آنهم در حالیکه این تیم بازیکن و هافبک مطرحی نداشت که برایمان موقعیت‌سازی کند. چرا به بازیکنان انگ می‌چسبانند. این مسائل برای خود باشگاه بد تمام می‌شود.

اصغری تأکید کرد: چرا در همه شهرهای ایران تیم‌های لیگ برتری مشکلی ندارند اما در همدان صحبت از منشوری بودن می‌شود؟ حنیف عمران‌زاده در پاس منشوری شد اما به استقلال که آمد حتی به تیم ملی راه پیدا کرد. چرا باید بازیکنان فقط در پاس همدان چنین مشکلاتی داشته باشند. این مسئله برای بازیکن و خود باشگاه نیز بد می‌شود و زمانی که بازیکنان از دوستان خود در مورد وضعیت وشرایط این باشگاه می‌پرسند، به آنها می‌گویند بهتر است به همدان نروید. چرا باید برای شهر همدان نیز حاشیه‌سازی کنند؟

آقای گل فصول گذشته لیگ برتر تصریح کرد: این صحبت‌ها و اقدامات مسئولان باشگاه پاس برای این تیم بد شده و هیچ بازیکنی دوست ندارد به پاس برود زیرا ذهنیت‌ها نسبت به این تیم خراب شده است. آنها وقتی بازیکن می‌خواهد تیمش را عوض کند، برایش پاپوش درست می‌کنند که این موضوع در شان استان همدان نیست.

علی اصغر مدیرروستا پس از شکست تیمش برابر استقلال تهران و حذف از رقابت‌های جام حذفی، اعلام کرد هر مهاجمی که به پاس همدان می‌آید، گل نزن می‌شود و در این میان از هادی اصغری مهاجم پیشین این تیم نام برد. 

با مراجعه به صفحه نخست از جدیدترین اخبار سایت بازدید کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد